חשיפה לצפון: אלון שני יסקר את חיפה עבור 'חדשות 2' - לצידו של פוראת נסאר
אלון שני מונה לכתב חברת החדשות של ערוץ 2 בחיפה - כך נודע לאייס. שני יעבוד בגזרה לצידו של פוראת נסאר, ובמקומו של יוסי מזרחי, שהפסיק לאחרונה לכסות את האזור, והתחיל לעבוד על כתבות רוחב ותחקירים עבור המהדורה המרכזית ואולפן שישי.
שני הצטרף ל'חדשות 2' לפני כשנה וחצי, מקול ישראל, שם שימש 5 שנים ככתב, ובתפקידו האחרון כתב רשת ב' לענייני משפט בתל אביב. עוד לפני כן עבד עבור אתר NRG.
ב'חדשות 2' הוא שימש ככתב ב'תכנית חיסכון'. עם עזיבתו, תחזור לתכנית נועה אורון, שהשלימה לימודים לתואר שני בתקשורת כלכלית באוניברסיטת קולומביה בניו יורק.
במייל שהעביר הבוקר (יום ו') לעובדים, כתב מנכ"ל חברת 'חדשות 2' אבי וייס: "אלון שני הוכיח את עצמו ב'תכנית חיסכון' ככתב מצוין ומקצועי, ואני מאוד שמח על המעבר. יחד עם פוראת יכסו השניים את הגזרה הגדולה והחשובה הזו ואני משוכנע שהיא תמשיך לקבל בולטות רבה בתכניותינו".
מ'חדשות 2' ואלון שני לא התקבלו תגובות.
- 10.ראשונית 02/08/2014 10:54הגב לתגובה זונמאסתם תפסיקו לעשות יחסי ציבור לחמאס ולכל העולם שנגדנו , לא חסר לנו שונאים מבחוץ שאנחנו צריכים אותם מבפנים ועוד במסך הטלויזיה, במקום להתמקד באובדן שלנו. אנחנו עורף חזק וניתן את כל הגיבוי לצה"ל
- 9.הימל רפאל 21/07/2014 20:55הגב לתגובה זומדוע הגב יונית, לוקחת על עצמה תפקיד של פרוש כוחה של החברה הישראלית ואומרת שמס האבדות אותן החברה פה יכלה להכיל וכו... הגב הנ׳ל מביאה את דעותיה האשיות וקובעת ״סרגלים״ של מה שהחב הישראלית יכלה או לא.אם כל הכבוד היא לא עשתה סקר וכל מה שהיא אומרת משקף רק את דעתה והגיגי ליבה. איזה אלטרנטיבה יש בכלל? לתת ליושבי הקיבוצים להיהרג ?יש לאשה הרבה גבהות לב בפרשנותה, אליה כלל לא מונתה.
- 8.עבדתי אתו ברשת ב 06/10/2013 10:38הגב לתגובה זוכתב בינוני, עושה לעצמו הרבה יח"צ. בקושי הצליח לסקר את המשפט בת"א, נראה לו שהוא יצליח באזור שזר לו לחלוטין? ימים יגידו...
- בב 06/10/2013 11:06הגב לתגובה זותאכל אבק.
- 7.ש.ש. 05/10/2013 08:46הגב לתגובה זוכשרון + חריצות = הצלחה. לך יש את שתי התכונות, עלה והצלח!
- 6.עדי 04/10/2013 22:15הגב לתגובה זוכך הוא מביא קבלות גם בנישה החדשה שלו. אתה לא צריך שאאחל לך את זה, אבל בכל זאת שיהיה.. - בהצלחה ענקית!!
- 5.בב 04/10/2013 20:37הגב לתגובה זואלון, כל הכבוד!! כל מילה שאבי וייס כתב עליך נכונה ואף יותר מזה. אתה עיתונאי מוכשר, מוצלח, מנוסה וחרוץ. אה, וגם חתיך שאין דברים כאלה:) שיהיה לך המון בהצלחה!!!
- 4.יוצא מעריב 04/10/2013 16:43הגב לתגובה זוהציבו מולם שני טירונים...אחד עצלן, השני מגיע מת"א בלי ניסיון של ממש. בקיצור, המתחרים יחגגו
- 3.אחד מהצפון 04/10/2013 15:11הגב לתגובה זולהנחית תל אביבי לכסות גזרה ענקית כמו חיפה והגליל? לא לומדים שם מטעות גיא ורון ואחרים? אני נותן לאלון הזה שנה עד שהוא מתייאש.
- אחת מהצפון 04/10/2013 22:13הגב לתגובה זותוך פחות משנה הוא למד את הגיזרה כמו שצריך ומעמיד תחרות קשה למתחריו. הבחור אינטיליגנטי ומוכשר
- 2.כל הכבוד מותק. בהצלחה (ל"ת)איילת 04/10/2013 11:23הגב לתגובה זו
- 1.גדליהו בן אחיקם 04/10/2013 11:13הגב לתגובה זואחד האנשים הכינחמדים שיש, וכישרוןגדול. בהצלחה בהמשך הדרך, אתה נכנס לנעליים גדולות של יוסי מזרחי
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
