TV

אנימציה נפלאה, סיפור מרגש ושיר של פיונה אפל: Chipotle עושה זאת שוב

שנתיים לאחר סרטון האנימציה שכבש את העולם, חוזר מותג המזון המקסיקני עם פרסומת חדשה - שוב כסרטון אנימציה קצר המלווה גם במשחק מחשב
משה בנימין |
נושאים בכתבה Chipotle פרסום

שנתיים לאחר שכבש את עולם הפרסום עם סרטון האנימציה Back To The Start - "חוזרים למקורות" - מותג המזון המקסיקני Chipotle חוזר עם פרסומת חדשה ומצליח לשחזר את מה שעבד לו בפעם הראשונה, שוב, בדרך מרגשת למדי.

מותג המזון שפועל תחת ההבטחה של Food With Integrity ("מזון עם יושר") מקדם ערכים של שמירה על הסביבה, שמירה על זכויות החקלאים וגידול חיות בסביבה נעימה, ומצליח להעביר מסר זה גם בסרטון החדש דרך עיניו של דחליל מעורר חמלה שנעצב אל לבו כשהוא מבין כיצד הדברים מתנהלים במפעל ייצור המזון התעשייתי בו הוא עובד.

הסרטון החדש - The Scarecrow

הסרטון הראשון - Back To The Start

בהתאם לנוסחה שעבדה בפעם הקודמת, עם קאבר של ווילי נלסון לשיר של Coldplay, גם לסרטון זה גייסו Chipotle דמות מוכרת לשיר הרקע - הפעם נבחרה פיונה אפל שמבצעת קאבר לשיר שהופיע בסרט Willy Wonka and the Chocolate Factory - Pure Imagination משנת 1971.

מאחורי הסרטון שנקרא The Scarecrow - הדחליל (מתחבר להצגת העורבים Crow - כמי שמנהל את מפעל המזון הנצלני) עומד הסטודיו Moonbot שזכה בשנה שעברה באוסקר לסרטון אנימציה קצר - The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore. המותג המקסיקני לא הסתפק בסרטון הפרסומת וצירף לקמפיין הנוכחי משחק אינטראקטיבי להורדה חינמית ב-App Store עם אפשרות לזכייה בקופון.

הסרטון זוכה האוסקר של Moonbot

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.