אנימציה נפלאה, סיפור מרגש ושיר של פיונה אפל: Chipotle עושה זאת שוב
שנתיים לאחר שכבש את עולם הפרסום עם סרטון האנימציה Back To The Start - "חוזרים למקורות" - מותג המזון המקסיקני
מותג המזון שפועל תחת ההבטחה של Food With Integrity ("מזון עם יושר") מקדם ערכים של שמירה על הסביבה, שמירה על זכויות החקלאים וגידול חיות בסביבה נעימה, ומצליח להעביר מסר זה גם בסרטון החדש דרך עיניו של דחליל מעורר חמלה שנעצב אל לבו כשהוא מבין כיצד הדברים מתנהלים במפעל ייצור המזון התעשייתי בו הוא עובד.
הסרטון החדש - The Scarecrow
הסרטון הראשון - Back To The Start
בהתאם לנוסחה שעבדה בפעם הקודמת, עם קאבר של ווילי נלסון לשיר של Coldplay, גם לסרטון זה גייסו Chipotle דמות מוכרת לשיר הרקע - הפעם נבחרה פיונה אפל שמבצעת קאבר לשיר שהופיע בסרט Willy Wonka and the Chocolate Factory - Pure Imagination משנת 1971.
מאחורי הסרטון שנקרא The Scarecrow - הדחליל (מתחבר להצגת העורבים Crow - כמי שמנהל את מפעל המזון הנצלני) עומד הסטודיו Moonbot שזכה בשנה שעברה באוסקר לסרטון אנימציה קצר - The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore. המותג המקסיקני לא הסתפק בסרטון הפרסומת וצירף לקמפיין הנוכחי משחק אינטראקטיבי להורדה חינמית ב-App Store עם אפשרות לזכייה בקופון.
הסרטון זוכה האוסקר של Moonbot
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
