מאסטר שף עונה 3
צילום: אלדד רפאלי
רייטינג

כשמחשבי הבחירות קורסים, נתוני הצפייה פורחים: 'מאסטר-שף' עם שיא רייטינג

פצצת הרייטינג של 'קשת' הניבה 37.8% ושברה שיא שנרשם רק לפני שבועיים. רייטינג גבוה ל'אנשים' ו'תכנית חיסכון' בפרה-פריים. וכמה עשתה 'חדשות 2'?
אלכסנדר כץ |

על רקע הפארסה בליכוד, הטלוויזיה זכתה בנתוני צפייה גבוהים אמש: 'מאסטר-שף' רשמה אמש (יום א') נתון שיא הגבוה בעשירית אחוז מהפרק לפני שבועיים. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'מאסטר שף' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 37.8%. 'דובדבני וקובץ' (קשת, ערוץ 2) רשמה 19.1%.

סדרת הדוקו של מוטי קירשנבאום 'גיאורגיה היפה' (ערוץ 10) הניבה אתמול 8%, ולאחר מכן שידור חוזר של 'אחת אפס אפס' (ערוץ 10) עם 3.1%. 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 5.1%.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-10.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 7.4%, משדר מיוחד מפריימריס בליכוד (ערוץ 10) קיבל 6%, ולקט של 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 3.8%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם השר סילבן שלום ובנו הפרסומאי נמרוד ניר, קיבלה 13%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם נתון גבוה של 16.1%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 7.8%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה נתון חזק של 28.1%, 'חדשות 10' חלשה עם 8%, ו'מבט' (ערוץ 1) קיבלה 5.1%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.