מוזיאון ת"א לאומנות במכרז על תקציב הפרסום: כ-10 משרדים כבר בפנים
תקציב הפרסום של מוזיאון תל אביב לאומנות שטופל בשנה החולפת על ידי ברוקנר נטע יער (עד למרץ 2012), ומאוחר יותר על ידי הסטודיו של גדי אדר יצא למכרז - כך נודע לאייס.
מהלך הפרסום המרכזי של מוזיאון האומנות בשנים האחרונות היה השקת האגף החדש במחצית השנייה של 2011. את המהלך הוביל ברוקנר נטע יער שטיפל בתקציב עד מרץ 2012. לקראת מחציתה של שנת 2012 כבר הפחית המוזיאון את פעילות הפרסום במידה ניכרת. בטרם טיפל ברוקנר נטע יער בתקציב היה זה בידיו של דרורי שלוי שטיפל בו עד למחצית הראשונה של 2010. במהלך 2012 טופל התקציב לסירוגין גם על ידי משרד האינטראקטיב NEXT IN.
על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של המוזיאון ב-2009 על כ-2.8 מיליון דולר במחירי מחירון, ב-2010 על כ-1.9 מיליון דולר, וגם ב-2011 וב-2012 (נכון לרגע זה) על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון. לאייס נודע כי, כפי שהיה במקרים דומים במהלך השנה אחרונה, גם על תקציב זה נרשמה 'התנפלות' מצד גופים רבים, כאשר לפחות כ-10 משרדים כבר הביעו התעניינות במכרז.
עד למועד פרסום הידיעה לא התקבלה תגובה מצד מוזיאון תל אביב לאומנות.
- 3.ירון 15/10/2012 07:59הגב לתגובה זואחד הלקוחות המפלצתיים שקיימים
- 2.m/m 14/10/2012 16:43הגב לתגובה זומה זה כל שנה מכרז? וכבר 10 משרדים נרשמו מוזיאון ת"א לאומנות? נראה לי מוזאון ת"א לזנות!! אם התקציב בנתוני יפעת זה 2 מליון דולר אז בשקלים זה מקסימום 2 מליון ש"ח, למה שירשמו עוד 10 משרדים על הכלום הזה....
- 1.לאפריירתורן 14/10/2012 16:28הגב לתגובה זוכולל מע"מ בשקלים