מתכנתים? יוסי לובטון מחכה לכם בגיהנום: באומן מגייסים בתוך 'דיאבלו 3'
לאט ובטוח עולם גיוסי העובדים למשרדי הפרסום הופך לתעשייה שמנפיקה כמה מהמהלכים הכי יצירתיים שיש. משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שהציג בעבר שאלון פארודי לפיו יכלו המועמדים לבדוק את התאמתם למנהלי הקריאייטיב במשרד, הציג היום (יום א') דרך מעניינת נוספת למשוך עובדים, והפעם מתכנתים. איפה? בגיהנום.
משרד הפרסום החליט לקיים ראיונות עבודה למתכנתים בתוך משחק התפקידים הפופולארי DIABLO 3. המשרד מכוון כמובן לעולמם של המתכנתים חובבי המשחק שלראשונה יקיימו את ראיון העבודה תוך כדי המשחק עצמו.
יוסי לובטון, מנכ"ל המשרד (וברברי ב-Level 60) הוכיח שהוא פתוח וקשוב לתעלולים הדיגיטליים שמציבים בפניו עובדי במשרד ויקח חלק חשוב במהלך הגיוס הייחודי. לובטון יחכה למועמדים בתוך משחק המולטי-פלייר וישחק לצידם באחת המשימות הקשות של המשחק. במשרד מסבירים שלובטון יבחן לאורך המשימה "את היכולות שלהם לעבוד בצוות ואת יכולתם בפתרון בעיות בצורה יצירתית ומהירה". בין לבין הוא גם מכין להם מספר שאלות אישיות רלוונטיות.
הרשימה של המתכנתים תסונן ולבסוף יגיע מספר מצומצם של מועמדים נבחרים למשרד כדי להיפגש עם המנכ"ל יוסי לובטון. אחד מהם יזכה באחד העצמים הנדירים של המשחק (חרב Warmonger), מליון מטבעות זהב ותג עובד.
לפרטים נוספים על המהלך -
- 3.דקדוקי 02/07/2012 10:51הגב לתגובה זו"ללא חת" אומרים וכותבים עם מקף בחית, ולא עם צירה. תמיד טוב לשכור קופירייטר שיודע עברית בסיסית ויכול להוציא אתכם פחות עילגים.
- אתה לא מתכוון ל"פתח" במקום "מקף"?? (ל"ת)גיל 02/07/2012 12:31הגב לתגובה זו
- דקדוקי 02/07/2012 21:58נתנחם בכך, שפליטת הקולמוס שלי לא מחרבנת הפקה שלמה.
- 2.אגודת המג'נטו 01/07/2012 21:06הגב לתגובה זורק מומחי מג'נטו אמיתיים היו יכולים להביא רעיון כזה, פרגון+קנאה
- 1.מפיסטו 01/07/2012 20:02הגב לתגובה זוולא יעזור - זה עובד להם. לא יודע מה הקריאייטיב שלהם עושה או לא עושה למכירות של הלקוחות שלהם, אבל הוא פשוט משובח, והם מוכיחים את זה בכל שטות שיוצאת להם מהידיים. מצחיק, שאפו.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
