מתכנתים? יוסי לובטון מחכה לכם בגיהנום: באומן מגייסים בתוך 'דיאבלו 3'
לאט ובטוח עולם גיוסי העובדים למשרדי הפרסום הופך לתעשייה שמנפיקה כמה מהמהלכים הכי יצירתיים שיש. משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שהציג בעבר שאלון פארודי לפיו יכלו המועמדים לבדוק את התאמתם למנהלי הקריאייטיב במשרד, הציג היום (יום א') דרך מעניינת נוספת למשוך עובדים, והפעם מתכנתים. איפה? בגיהנום.
משרד הפרסום החליט לקיים ראיונות עבודה למתכנתים בתוך משחק התפקידים הפופולארי DIABLO 3. המשרד מכוון כמובן לעולמם של המתכנתים חובבי המשחק שלראשונה יקיימו את ראיון העבודה תוך כדי המשחק עצמו.
יוסי לובטון, מנכ"ל המשרד (וברברי ב-Level 60) הוכיח שהוא פתוח וקשוב לתעלולים הדיגיטליים שמציבים בפניו עובדי במשרד ויקח חלק חשוב במהלך הגיוס הייחודי. לובטון יחכה למועמדים בתוך משחק המולטי-פלייר וישחק לצידם באחת המשימות הקשות של המשחק. במשרד מסבירים שלובטון יבחן לאורך המשימה "את היכולות שלהם לעבוד בצוות ואת יכולתם בפתרון בעיות בצורה יצירתית ומהירה". בין לבין הוא גם מכין להם מספר שאלות אישיות רלוונטיות.
הרשימה של המתכנתים תסונן ולבסוף יגיע מספר מצומצם של מועמדים נבחרים למשרד כדי להיפגש עם המנכ"ל יוסי לובטון. אחד מהם יזכה באחד העצמים הנדירים של המשחק (חרב Warmonger), מליון מטבעות זהב ותג עובד.
לפרטים נוספים על המהלך -
- 3.דקדוקי 02/07/2012 10:51הגב לתגובה זו"ללא חת" אומרים וכותבים עם מקף בחית, ולא עם צירה. תמיד טוב לשכור קופירייטר שיודע עברית בסיסית ויכול להוציא אתכם פחות עילגים.
- אתה לא מתכוון ל"פתח" במקום "מקף"?? (ל"ת)גיל 02/07/2012 12:31הגב לתגובה זו
- דקדוקי 02/07/2012 21:58נתנחם בכך, שפליטת הקולמוס שלי לא מחרבנת הפקה שלמה.
- 2.אגודת המג'נטו 01/07/2012 21:06הגב לתגובה זורק מומחי מג'נטו אמיתיים היו יכולים להביא רעיון כזה, פרגון+קנאה
- 1.מפיסטו 01/07/2012 20:02הגב לתגובה זוולא יעזור - זה עובד להם. לא יודע מה הקריאייטיב שלהם עושה או לא עושה למכירות של הלקוחות שלהם, אבל הוא פשוט משובח, והם מוכיחים את זה בכל שטות שיוצאת להם מהידיים. מצחיק, שאפו.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.