מתכנתים? יוסי לובטון מחכה לכם בגיהנום: באומן מגייסים בתוך 'דיאבלו 3'

מנכ"ל באומן בר ריבנאי מוכיח שהוא קשוב לתעלולים הדיגיטליים של עובדיו ומשתף פעולה בגיוס ייחודי בתוך משחק מחשב. לובטון יחכה למגויסים בכל יום רביעי בשעה 20:00 וישחק לצידם תוך כדי ראיון עבודה און-ליין. מוכנים?
משה בנימין | (5)

לאט ובטוח עולם גיוסי העובדים למשרדי הפרסום הופך לתעשייה שמנפיקה כמה מהמהלכים הכי יצירתיים שיש. משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שהציג בעבר שאלון פארודי לפיו יכלו המועמדים לבדוק את התאמתם למנהלי הקריאייטיב במשרד, הציג היום (יום א') דרך מעניינת נוספת למשוך עובדים, והפעם מתכנתים. איפה? בגיהנום.

משרד הפרסום החליט לקיים ראיונות עבודה למתכנתים בתוך משחק התפקידים הפופולארי DIABLO 3. המשרד מכוון כמובן לעולמם של המתכנתים חובבי המשחק שלראשונה יקיימו את ראיון העבודה תוך כדי המשחק עצמו.

יוסי לובטון, מנכ"ל המשרד (וברברי ב-Level 60) הוכיח שהוא פתוח וקשוב לתעלולים הדיגיטליים שמציבים בפניו עובדי במשרד ויקח חלק חשוב במהלך הגיוס הייחודי. לובטון יחכה למועמדים בתוך משחק המולטי-פלייר וישחק לצידם באחת המשימות הקשות של המשחק. במשרד מסבירים שלובטון יבחן לאורך המשימה "את היכולות שלהם לעבוד בצוות ואת יכולתם בפתרון בעיות בצורה יצירתית ומהירה". בין לבין הוא גם מכין להם מספר שאלות אישיות רלוונטיות.

לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

הרשימה של המתכנתים תסונן ולבסוף יגיע מספר מצומצם של מועמדים נבחרים למשרד כדי להיפגש עם המנכ"ל יוסי לובטון. אחד מהם יזכה באחד העצמים הנדירים של המשחק (חרב Warmonger), מליון מטבעות זהב ותג עובד.

לפרטים נוספים על המהלך - לחצו כאן

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דקדוקי 02/07/2012 10:51
    הגב לתגובה זו
    "ללא חת" אומרים וכותבים עם מקף בחית, ולא עם צירה. תמיד טוב לשכור קופירייטר שיודע עברית בסיסית ויכול להוציא אתכם פחות עילגים.
  • אתה לא מתכוון ל"פתח" במקום "מקף"?? (ל"ת)
    גיל 02/07/2012 12:31
    הגב לתגובה זו
  • דקדוקי 02/07/2012 21:58
    נתנחם בכך, שפליטת הקולמוס שלי לא מחרבנת הפקה שלמה.
  • 2.
    אגודת המג'נטו 01/07/2012 21:06
    הגב לתגובה זו
    רק מומחי מג'נטו אמיתיים היו יכולים להביא רעיון כזה, פרגון+קנאה
  • 1.
    מפיסטו 01/07/2012 20:02
    הגב לתגובה זו
    ולא יעזור - זה עובד להם. לא יודע מה הקריאייטיב שלהם עושה או לא עושה למכירות של הלקוחות שלהם, אבל הוא פשוט משובח, והם מוכיחים את זה בכל שטות שיוצאת להם מהידיים. מצחיק, שאפו.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.