חוצות: זיכיונות חדשים ללביא מדיה בתל אביב; חוזה ל-10 שנים ב'בית גבאי'

חברת החוצות שמחזיקה ברשותה זיכיונות לכ-40 קירות ענק צירפה בנוסף זיכיון לשנה על קיר ברחוב קק"ל וקיר נוסף ברחוב יבנה, פינת יהודה הלוי
כתבי אייס | (5)

חברת שילוט החוצות לביא מדיה בבעלותו של גבי לביא צירפה לאחרונה זיכיונות ל-3 קירות חדשים בתל אביב.

הזיכיון הראשון הוא לבניין 'בית גבאי' בנתיבי איילון שם ממוקם 'קיר החרוץ' בגודל 250 מטר - בין מחלף השלום לכוון מחלף לה גרדיה. עד לאחרונה היה הקיר תחת הזיכיון של חברת החוצות אדרי מדיה. מהחברה נמסר כי העסקה נחתמה לתקופה של 10 שנים בעלות של 2.5 מיליון שקלים.

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

זיכיון נוסף שהתקבל בלביא מדיה הוא לקיר ברחוב קק"ל, פינת בני אפרים בתל אביב. הקיר בגודל של 200 מטר ועלות הזיכיון לשנה נאמדת בכ-400 אלף שקלים. עוד נוסף קיר ברחוב יבנה, פינת יהודה הלוי. גודל הקיר כ-80 ועלות החוזה ל-3 שנים נאמדת בכ-900 אלף שקלים.

גבי לביא: "הקיר באיילון עבד שנים רבות תחת חברות המדיה הגדולות בישראל, ואנו שמחים כי בעלי הנכס בחרו בנו להמשיך את המסורת המפוארת של הפרסום על המבנה לשנים הקרובות".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אבי 09/05/2012 22:29
    הגב לתגובה זו
    האתר מלא בידיעות משמעותיות ואתם טורחים להגיב על עוד קיר חדש למר לביא??? העד כדי כך, אתם משועממים? כי גבי ממש לא מחדש כלום.גבי נשאר גבי..
  • 4.
    זיו 09/05/2012 18:57
    הגב לתגובה זו
    גבי , שימותו הקנאים
  • 3.
    גבי לביא 09/05/2012 09:19
    הגב לתגובה זו
    בוקר טוב לכל המשמיצים , החודש אנחנו מלאים בלקוחות הבאים , טמפו , לקסוס , umi, טרה, xl פיאט אמריקאן איגל ....וזה רק חלק מהארסנל . מאחל לכם מכל הלב ולא בציניות , אושר בריאות שפע והצלחה מרובה. גבי
  • 2.
    מקאן 09/05/2012 08:55
    הגב לתגובה זו
    35 ריקים. 5 מלאים בלקוחות סוג ז
  • 1.
    מסורת מפוארת בלה בלה 08/05/2012 16:52
    הגב לתגובה זו
    אין קשר בין לביא לפאר. הכל מילים ריקות מתוכן. החברה היחידה ש׳בחרה׳ לשלם הרבה כסף על בניין עלוב שמתגלגל בשוק שנים...
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״