חוצות: זיכיונות חדשים ללביא מדיה בתל אביב; חוזה ל-10 שנים ב'בית גבאי'
חברת שילוט החוצות לביא מדיה בבעלותו של גבי לביא צירפה לאחרונה זיכיונות ל-3 קירות חדשים בתל אביב.
הזיכיון הראשון הוא לבניין 'בית גבאי' בנתיבי איילון שם ממוקם 'קיר החרוץ' בגודל 250 מטר - בין מחלף השלום לכוון מחלף לה גרדיה. עד לאחרונה היה הקיר תחת הזיכיון של חברת החוצות אדרי מדיה. מהחברה נמסר כי העסקה נחתמה לתקופה של 10 שנים בעלות של 2.5 מיליון שקלים.
זיכיון נוסף שהתקבל בלביא מדיה הוא לקיר ברחוב קק"ל, פינת בני אפרים בתל אביב. הקיר בגודל של 200 מטר ועלות הזיכיון לשנה נאמדת בכ-400 אלף שקלים. עוד נוסף קיר ברחוב יבנה, פינת יהודה הלוי. גודל הקיר כ-80 ועלות החוזה ל-3 שנים נאמדת בכ-900 אלף שקלים.
גבי לביא: "הקיר באיילון עבד שנים רבות תחת חברות המדיה הגדולות בישראל, ואנו שמחים כי בעלי הנכס בחרו בנו להמשיך את המסורת המפוארת של הפרסום על המבנה לשנים הקרובות".
- 5.אבי 09/05/2012 22:29הגב לתגובה זוהאתר מלא בידיעות משמעותיות ואתם טורחים להגיב על עוד קיר חדש למר לביא??? העד כדי כך, אתם משועממים? כי גבי ממש לא מחדש כלום.גבי נשאר גבי..
- 4.זיו 09/05/2012 18:57הגב לתגובה זוגבי , שימותו הקנאים
- 3.גבי לביא 09/05/2012 09:19הגב לתגובה זובוקר טוב לכל המשמיצים , החודש אנחנו מלאים בלקוחות הבאים , טמפו , לקסוס , umi, טרה, xl פיאט אמריקאן איגל ....וזה רק חלק מהארסנל . מאחל לכם מכל הלב ולא בציניות , אושר בריאות שפע והצלחה מרובה. גבי
- 2.מקאן 09/05/2012 08:55הגב לתגובה זו35 ריקים. 5 מלאים בלקוחות סוג ז
- 1.מסורת מפוארת בלה בלה 08/05/2012 16:52הגב לתגובה זואין קשר בין לביא לפאר. הכל מילים ריקות מתוכן. החברה היחידה ש׳בחרה׳ לשלם הרבה כסף על בניין עלוב שמתגלגל בשוק שנים...

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.