חתונה ממבט ראשון; קרדיט: קשת\מאקו
חתונה ממבט ראשון; קרדיט: קשת\מאקו
רייטינג

"חתונה ממבט ראשון" כבשה את הצופים, "המקור" נשאר מאחור

המשדר המוביל בפריים טיים הגיע לנתון כמעט כפול מהתוכנית הבאה אחריו, וגם מהדורת החדשות של קשת ממשיכה לשמור על פער עצום מהמתחרים

אביחי טדסה |
נושאים בכתבה רייטינג

ערב נוסף של טלוויזיה ישראלית סיפק נתוני צפייה חד-משמעיים: "חתונה ממבט ראשון" של קשת הובילה את הפריים טיים עם 19.7% רייטינג ו-470 אלף צופים, נתון שמציב אותה בראש הפופולריות שוב, בפער ניכר מכל היתר. בהמשך הרשימה ניצבת "הפטריוטים" מערוץ 14 עם 7.9% ו-206 אלף צופים, ואחריה "הזירה" של כאן 11 עם 6.6% ו-177 אלף צופים. "המקור" של רשת סגרה את הערב עם 5.9% ו-156 אלף צופים בלבד.


בגזרת החדשות, מהדורת חדשות 12 של קשת ממשיכה להוביל בפער עם 15.4% רייטינג ו-376 אלף צופים. במקום השני חדשות 14 עם 8% ו-202 אלף צופים, ואילו חדשות 13 של רשת מדורגת שלישית עם 4.6% ו-121 אלף צופים. את הרשימה סוגרת חדשות כאן 11, עם 4% רייטינג ו-100 אלף צופים.




.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.