יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

חדשות 12 הובילה במהדורות, מי בפריים טיים?

חדשות 12 עם רייטינג של 17.4% ו-422 אלף צופים מובילה את הרייטינג במהדורות

אביחי טדסה | (4)

בקרב מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 של קשת שמרה על ההובלה עם 17.4% רייטינג ו-422 אלף צופים, בפער משמעותי על המתחרות. חדשות 14 מיד אחריה עם רייטינג של 6.7% ו-193 אלף צופים, עקפה את חדשות 13 של רשת, שהסתפקה ב-6.4% ו-152 אלף צופים. חדשות כאן 11 נותרה מאחור עם 3.3% ו-79 אלף צופים בלבד.




בתוכניות הפריים טיים, "ארץ נהדרת" הובילה את הצפייה עם 21% רייטינג ו-552 אלף צופים, וממשיכה להיות אחת מתוכניות הדגל של קשת. "הפטריוטים" בערוץ 14 רשמה 7.1% ו-226 אלף צופים, "אהבה חדשה" של רשת רשמה 6.3% ו-133 אלף צופים, בעוד "זהו זה" ב"כאן 11" הסתפקה ב-4% ו-101 אלף צופים.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אנונימי 21/05/2025 07:50
    הגב לתגובה זו
    כנראה שיופי קובע יותרחלקים מחדשות הערב לא מובנותצריך מכשירי שמיעה ברור היא לא מדברת
  • 3.
    מושית 30/01/2025 20:10
    הגב לתגובה זו
    על מנת לעצור את הביזה הנוראית שמבצעת ההנהגה החרדית בקופת המדינה.
  • 2.
    nav 30/01/2025 10:45
    הגב לתגובה זו
    מי רואה חדשות שעה וחצי ובאמצע פעמים פרסומות 9דקות לתמצת .
  • 1.
    גבות זועמות מובילה קשה להאמין (ל"ת)
    אלי 30/01/2025 10:26
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.