חדשות 12 הובילה במהדורות, מי בפריים טיים?
חדשות 12 עם רייטינג של 17.4% ו-422 אלף צופים מובילה את הרייטינג במהדורות
בקרב מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 של קשת שמרה על ההובלה עם 17.4% רייטינג ו-422 אלף צופים, בפער משמעותי על המתחרות. חדשות 14 מיד אחריה עם רייטינג של 6.7% ו-193 אלף צופים, עקפה את חדשות 13 של רשת, שהסתפקה ב-6.4% ו-152 אלף צופים. חדשות כאן 11 נותרה
מאחור עם 3.3% ו-79 אלף צופים בלבד.
בתוכניות הפריים טיים, "ארץ נהדרת" הובילה את הצפייה עם 21% רייטינג ו-552 אלף צופים, וממשיכה להיות אחת מתוכניות הדגל של קשת. "הפטריוטים" בערוץ 14 רשמה 7.1% ו-226 אלף צופים, "אהבה חדשה" של רשת רשמה 6.3% ו-133 אלף צופים, בעוד "זהו זה"
ב"כאן 11" הסתפקה ב-4% ו-101 אלף צופים.
- 4.אנונימי 21/05/2025 07:50הגב לתגובה זוכנראה שיופי קובע יותרחלקים מחדשות הערב לא מובנותצריך מכשירי שמיעה ברור היא לא מדברת
- 3.מושית 30/01/2025 20:10הגב לתגובה זועל מנת לעצור את הביזה הנוראית שמבצעת ההנהגה החרדית בקופת המדינה.
- 2.nav 30/01/2025 10:45הגב לתגובה זומי רואה חדשות שעה וחצי ובאמצע פעמים פרסומות 9דקות לתמצת .
- 1.גבות זועמות מובילה קשה להאמין (ל"ת)אלי 30/01/2025 10:26הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
