17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הביזנס החדש של ענבל אור - לראות ולא להאמין

 |  104
מתכוונים להירשם?
Share

בעוד היא מסובכת עד צוואר עם חברות שנמצאות בתהליכי פירוק, הציגה אמש ענבל אור את הביזנס החדש שלה - מכללת נדל"ן תחת הכותרת המפתה - 'איך לעשות את המיליון הראשון ללא הון עצמי'.

וכך היא כותבת בעמוד הפייסבוק שלה: "חברים יקרים, בשעה טובה ומוצלחת, פתחנו את מכללת הנדל"ן הראשונה מסוגה בישראל המשקפת את הבית ספר האמיתי של החיים מעולם הנדל"ן. איך לעשות את המיליון הראשון ללא הון עצמי בכלל ועוד הרבה מניסיוני בעולם הנדל"ן...". ניסיון שלא מעט מרוכשי הדירות שלה יגדירו - ניסיון מר ביותר. 

לפי פרטים ראשונים שהגיעו לידי Bizportal מאחורי המיזם להקמת ה'מכללה' של ענבל אור עומד איש היח"צ יוליאן לוינסון שבעבר ליווה אותה, ואז כמעט תבע אותה וכעת שוב עובדים יחד. השניים מבקשים סכום של 8,500 שקלים על 8 מפגשים בנוסף לשיעור ראשון שיוצג כהרצאת פתיחה. 

בחודש פברואר האחרון קיימה ענבל אור הרצאה בת"א תחת אותה הכותרת (אגב, דרשה 100 שקל כרטיס כניסה) וטענה שם כי היא מסוגלת לייצר תשואה שנתית של 47%. הקהל שהגיע היה מעט סקפטי (לכתבה המלאה) אבל מסתבר שזה לא ממש הרתיע את ענבל אור ושאותה הרצאה הייתה סוג של ניסוי כוונות.
 



וכך היא נשמעה רק לפני פחות משלושה חודשים בראיון מוזר וכמעט קשה לצפייה שקיים איתה אותו יחצ"ן שנוי במחלקות יוליאן לוינסון (שכעת עומד יחד איתה מאחורי המיזם להקמת ה'מכללה' ובו היא טענה כי מנסים לרצוח אותה, שהאקרים השתלטו על הטלפונים שלה ולא מאפשרים לה לתקשר עם העולם ושיש בידיה ראיות לפרשת הונאה בהיקף ענק. הנה הסרטון:
 


נציין כי שלשום (א') היה אמור להתקיים דיון בעניינה של ענבל אור שלא הופיע אליו בטענה שהתקלה ע"י השופט ועל כן נדחה הדיון ליום ראשון הקרוב בשעה 9:00. הדיון היה אמור להיות בעקבות 3 בקשות ביזיון שונות שהוגשו ע"י המפרק לנכסי ענבל אור והחברות בבעלותה, עו"ד איתן ארז לביהמ"ש המחוזי בת"א. הבקשה האחרונה לביזיון הייתה נוכח הרצאה שענבל אור קיימה בבית ציוני אמריקה וטענה שיכולה להביא לתשואה של 47% בשנה. בהרצאה שקיימה אור סיפקה לבאים חשבוניות על שם החברה בהליכי הכינוס ועל כן טען ארז כי היא "מבזה את צו הדיספוזיציה שניתן ע"י ביהמ"ש".  נציין כי גם נניח וישנה דמות מאחורי הרעיון למכללה מצד ענבל אור, במידה ואור תקבל משכורת, זו תועבר לקופת הכינוס.

כרזת המכללה שהשיקה ענבל אור:
 
חדי העין ישימו לב ל'המלצות' מהתקשורת שמצורפות בתחתית הכרזה. כך לדוגמה: ידיעות אחרונות - 'נבחרה פעמיים ברציפות מ-50 הנשים המשפיעות', ישראל היום - 'הראשונה בארץ שהצליחה למתג בארץ את שוק הנדלן' (הניסוח הקלוקל במקור, בשני המקרים). על זה יאמר, הכותרות אולי נכונות, אבל התרחשו עוד כמה דברים בעניינה במשך הזמן.  

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

104 תגובות ב-83 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
83 עומר 26/06/2017 08:52 למה הנוכלת לא בכלא?
מי ירשם להקשיב לחירטוטים שלה? למה היא לא בכלא? למה לא עושים דבר בענין החזרת הכסף לכל האומללים שהשקיעו את נשמתם בחשבון הנבק של הנוכלת הזאת? היכן מערכת המשפט?
82 דור 06/06/2017 17:56 ככה זה נראה שהמגלומניה הופכת למחלת רדיפה
נשמע שהמגלומניה התחלפה במחלת רדיפה.זה בושה למדינה שהיא עדיין לא בכלא .וצריכה לשהות שם שנים ארוכות.
עומר 26/06/2017 08:55 ככה זה נראה שמערכת המשפט שלנו קורסת במקום
לשפוט אותה ולהכניס אותה לכלא לשלם עבור מעשיה!!!! נוכלת בסדר גודל ענקי!!! חולת נפש שמקומה בגהה
81 מיכי 28/04/2017 16:03 נראה כמו סכיזופרניה
מסכנה
ימח שמה 17/05/2017 14:33 אסף דדון מאשדוד חרדי שעקץ מאות אזרחים במדינה
מחזיק קרוב לשתי מליון שקל במזומן בבית מקווה שיגנבו לו אותם אמן
80 יואב 09/04/2017 17:36 כמו אריה דרעי והרבנים.
רק מי שעבר את משבר הרמאות, יהיה ״יותר טוב״ להבא אז תמשיכו לפרנס את הרמאים.
79 התמים 08/04/2017 09:35 זה פשוט: מרמים 1000 איש>מחביאים את הכסף>מתחמקים מעונש>
וכך שוב ושב>מרמים 1000 פראירים...
78 יעקב רזקלי 06/04/2017 12:11 רק אצלינו נוכלים פותחים בית ספר לנוכלות (ל"ת)
77 גיא 04/04/2017 12:21 חסרת בושה (ל"ת)
76 מפרגנת בגדול 03/04/2017 17:40 כל הכבוד לה!
שום גבר במצבה לא היה מביא עסק ומכניס כסף לקופה היא לא דואגת לאגו שלה רק לקופה - תלמדו ממנה לא יזיק .
75 מלכהאלימלך 03/04/2017 10:48 חצופה
החצופה הונתה אנשים תמימים בזדון ובכוונת תחילה ועוד מבקשת למנף את פשעיה לכדי מכללה...רק במדינה כמו שלנו זוהי מציאות ולא בדיחה...
74 עמוס הראל 02/04/2017 10:37 אני מתחיל להאמין לה היא דבוקה באמת שלה
בסוף היא תשכנע את הסובבים אותה .
עומר 26/06/2017 08:53 כולם האמינו לה, לכן כולם עכשיו ללא כספם! (ל"ת)
המשועשעת מהחוצפה ... 05/04/2017 17:12 פריירים לא מתים , הם רק מתחלפים
פסה בושה מן הארץ ,,,פשוט לא יאומן .
73 א 02/04/2017 06:44 לשרלטנות אין גבול (ל"ת)
72 מדינת רשע וטוב לו 30/03/2017 21:37 היא אכן הצליחה. הצליחה לגנוב כספים גדולים בלי להיענש (ל"ת)
71 לא מזלזל 30/03/2017 17:29 דבר אחד בטוח היא מוכשרת יותר מהרבה אחרים
זה שנכשלה בקבוצת הרכישה לא אומר הרבה, קבוצות רכישה גם בניהול עצמי לא מצליחות כמו קבלן ואחרי ביטול הנחת המע"מ הן לא משתלמות וההוצאות גדולות מהתכנית המקורית והרוכשים אין להם את מי להאשים
גיל 01/04/2017 15:21 ברוכת כשרונות
1. מוכשרת מאד בלהשאיר אנשים עם כלום ביד כנגד מיטב כספם (אגב, מיידוף קצת יותר מוכשר ממנה) 2. מוכשרת מאד בלבלגן חברות וכספים אחת בתוך השניה בתוך השלישית, שיוצא מכך שהחברות אינן יודעות מימינן ושמאלן, והכסף , חוץ מענבל והכסף עצמו, אף אחד לא מבין לאן הלך. 3. מוכשרת מאד בלהבטיח כדורים פורחים באוויר. כאלו שאם אי פעם יחזרו לקרקע יעשו זאת בנפילה חופשית והתרסקות מרהיבה. 4. אולי שכחתי לציין עוד אי אלו "כישרונות" שבהן בורכה הגברת, אבל בטוח שמרבית תושבי הארץ, היו מעדיפים באופן מוחלט "לא להנות" ולו במעט מ"הכשרונות" האלו.
70 אבי המטיף 30/03/2017 17:19 ענבל חושך
כאשר רשויות האכיפה ..... לא ממש ...... בעניין ... הנוכלים נושמים אויר פסגות .... ענבל ...... מתי תעלמי ? .... כנראה שלא בקרוב ...
69 אהרון 30/03/2017 15:15 חולת נפש
ממשיכה להתל והטיפשים ממשיכים להאמין לה
68 רחמים רחמימוב 30/03/2017 11:46 איך מגיעים למיליון? באים עם עשרה מיליון ומפסידים 9 (ל"ת)
גיל 01/04/2017 15:22 אצל ענבל ...
כדי להישאר עם מיליון לא מספיקים 10, עדיף שתבוא עם 100 מליון כדי להישאר עם אחד
67 משה 30/03/2017 11:15 שמישהו יסביר לי למה התוניסאית הנוכלת לא בכלא
האם שלמה שוחד .......למי שצריך
עומר 26/06/2017 08:54 היא לא בכלא כי גם שם לא רוצים אותה היא חולת נפש מקומה
בגהה
66 יוסף 30/03/2017 08:40 המכללה הישראלית לעקיצות נדל"ן (ל"ת)
65 מכללה למסכנים 30/03/2017 01:30 שרוצים להיעקץ או ללמוד איך לעקוץ?
צריך לאשפז אותה
64 עוקץ 29/03/2017 23:57 המכללה לעקיצות נדלן
איזה עזות פנים. חצופה שחורדינית. רוקדת כמו פרפר, עוקצת כמו דבורה. הבהלה לנדלן הקהתה את החושים. כל פסיכי נהיה יזם נדלן.
63 לימונים 29/03/2017 23:00 כשבמקום זהב נותרו לימונים עשה לימונדה (ל"ת)
62 אני הולך לשלם חה חה 29/03/2017 22:59 אני אצחק כל הדרך אל הבנק... כןןןןן גרגמאאאל ?
חתחתול איפה המכללה הזו ? אני הולך לעשות מיליונים ... איש לא יודע את הסוד הזה ! הוי חתחתול נהיה עשירים ? הההההאההאהאהאהאהאה
61 מרושרש 29/03/2017 22:57 בכמה מכללות ביקרתי
הייתי באיך לעשות מיליון ראשון איך לקנות בית בלי כלום איך לא לצאת פראייר איך ואיך... כל אחד לקח 10 אלף לכיס ונותרתי בלי כלום מרושרש
60 ערן 29/03/2017 20:36 אם זה לא היה עצוב אזי היה ממש מצחיק !!!
בכל מדינה מתוקנת האישה ההזוייה הזאת הייתה מבלה מאחורי סורג ובריח. במדינת ישראל טחנות הצדק טוחנות ממש לאט וכך מאפשרים למי שכבר "הוכיחה" את יכולותיה לעשות "סיבוב" נוסף על גבם ומשכורתם של עוד כמה מסכנים שיבקשו לקנות את סיפורי האגדות שהיא מוכרת.
59 חנה 29/03/2017 18:14 בטענה אחת היא צודקת וזה "כי אנו כמו מדינת עולם שלישי"
כי אם לא כן איך לעזאזל המגלומנית הרמאית לא מצויה אחר סורג ובריח?? ואיך לעזאזל משרד העבודה/המסחר/החינוך מאפשרים לה לפתוח או לפרסם תוכנית לפתיחת "מכללת נדל"ן"??!! גם אם רק 16% מהציבור נאיבי ועשוי ליפול בפח מחובת המדינה והאמונים על אכיפת החוק והסדר "לעצור את המזימה"!!
58 דן 29/03/2017 15:04 ....קונים כשהשוק קפוא ומוכרים עכשיו...
בשביל זה צריך ללכת ללמוד ????ועוד אצלה???
57 שי 29/03/2017 12:52 16 אחוז - ייתכן שכן?
מספר האחוזים הזה מצביע כנראה על אחוז באוכלוסיה במדינת ישראל שהם רמאים או רוצים להיות רמאים בדיוק כמוה. רוכשי נדל"ן - ראו הוזהרתם, תופעת עינבל אור תגדל מאוד בעקבות הלמידה במכללה הזו,
56 חיים 29/03/2017 10:24 בטוח שהיא תפתח מכללה בנווה תירצה כי לשם היא תגיע בקרוב (ל"ת)
55 huck 29/03/2017 10:17 מה שעצוב, ברור לי שיש אנשים שילכו לזה (ל"ת)
54 אורי מ 29/03/2017 09:55 ענבל אור =359 = שטן תבדקו ותראו (ל"ת)
חסוי 29/03/2017 13:12 אבל גם, ענבל אור = אדם נדיב ורחב לב (ל"ת)
גיל 01/04/2017 15:26 אבל גם, ....
מגיב חסוי = אתה הזוי מגיב חסוי = אתה קשקשן בגרוש (כמה כסף כבר נשאר לה לקנות תגובות ?) מגיב חסוי = לך תמכור פיתות למאפיית ודש
53 הפניקס - עוף החול 29/03/2017 09:42 כל הכבוד לעינבל, עלי והצליחי (ל"ת)
52 אור וחושך 29/03/2017 09:20 1000 ש"ח להרצאה
זולה הבחורה....
51 כריש לבן 29/03/2017 08:32 יש כאן טעות
הקורס צריך להיות בשם קצת אחר: "איך לעשות את המיליון הראשון בלי הון עצמי על חשבון מפגרים שבאים לקורסים שלי".
50 שרון 29/03/2017 05:19 עצוב... היא לא בסדר
היא מסוגלת להפיל עוד כמה אנשים בפח שרוצים להתעשר בין לילה אין כזה דבר אין קיצורי דרך
49 ריקי קליין 28/03/2017 19:39 איך עושים מליון בלי הון עצמי
בדרך הקשה מוכרים 10,000 כרטיסים ב100 ש"ח כרטיס בדרך הקלה מוכרים ל100 איש סיפור ששווה 10.000 ש"ח
חנה 29/03/2017 18:15 איפה הלשכה להגנת הצרכן?? (ל"ת)
48 מישוו 28/03/2017 19:00 עם כשלון לא מתווכחים (ל"ת)
47 חננות באקדמיה. בזבוז 28/03/2017 18:59 עסקים לומדים מנוכלים (ל"ת)
46 זורו 28/03/2017 17:39 לפי הסקר שלכם..
17% אמרו שאולי היו מנסים. עכשיו זה רק עניין של להגיע למספיק אנשים כדי לדוג מספיק אידיוטים. כוחו של האינטרנט...
יוסף 30/03/2017 08:43 היא לא צרכה יותר מ 17 אחוז זה פלח מספיק גדול ....
לקורסים במכללה הישראלית לעקיצות נדל"ן
45 איציק 28/03/2017 17:34 האישה הזו לא צריכה מעיל יש לה עור של פיל. (ל"ת)
44 לייזר 28/03/2017 17:19 מי שפראייר שישלם
היא מנסה בכל מיני דרכים להחזיר לעצמה כספים. מי שלא מבין שמדבר בנוכלת שישים כספו על קרן הצבי.
43 אמנון 28/03/2017 17:19 כנראה שכולנו (ל"ת)
42 אחד העם 28/03/2017 16:45 ענבל אור היא נוכלת. היא צריכה לשבת בכלא ולא לתת הרצאות
תתביישו לכם למי שמשלם שקל אחד לאשה הנוכלת הזו. מדובר באשה שנבה את כספם של אנשים שחסכו כל חייהם מעבודה וניסו להגיע לקורת גג. אני מקווה שענבל אור צכנס לכלא ולהרבה מאד שנים. איך היא מסתובבת עדיין חופשי ?!
41 עופר 28/03/2017 16:39 שני פנים למטבע
אני מצדיע לה צריך להודות יש לנו מדינה דבילית והיא מבחינתה עושה את המכסימום מצד שני מי שמסוגל להאמין לתשואות דימיוני ות והולך על זה...שיבושם למטומטם!!
40 אבי 28/03/2017 16:34 לא העכבר גנב אלא החור גנב ומי שהשאיר אותה מחוץ לסורגים (ל"ת)
39 מישהו 28/03/2017 16:26 כל הכבוד שהיא לא יושבת ובוכה אלא מנסה לייצר הכנסה (ל"ת)
כריש לבן 29/03/2017 08:35 ברור
גם שודדי בנקים, גנבים, סוחרי סמים וכו' מייצרים הכנסה. לעצמם.
38 רחלי 28/03/2017 16:18 אני חותם עכשיו שלפחות 100 פראיירים יירשמו לקורס שלה... (ל"ת)
37 עמוס 28/03/2017 16:11 טיפשים
רק טיפש נופל לבור אליו לעולם לא נופל חכם ענבר חייבת לשבת בבית כלא עד תום ההליכים יזם נדלן שהונה את לקוחותיו מקומו בכלא.
36 אחד 28/03/2017 15:52 מה הפלא ?
במדינה שרוב אזרחיה אוכלים חרא כבר שנים,אחד כמו ביבי נבחר לתפקיד ראש הממשלה שוב ושוב ושוב.......מה הפלא שיגיעו להרצאה של הנוכלת הזו....
35 אזרח מודאג 28/03/2017 15:31 מי ישלם לה?? איזו חוצפנית
צריך להוקיע אותה. חיה בסרט
1 28/03/2017 21:29 היא לא חייה בסרט היא עושה לכולם סרט (ל"ת)
34 שמוליק 28/03/2017 15:11 גדולללללל הכל אפשרי לא יאמן (ל"ת)
33 יוסי 28/03/2017 14:37 היא בונה על זה שתמיד יהיו פריירים שיקנו ממנה (ל"ת)
32 גולש 28/03/2017 14:28 ענבל אור היא הגירסה הישראלית של דונלד טראמפ (ל"ת)
31 עומר 28/03/2017 14:02 אישפוז
צריך שמישהו יבדוק אותה אמיתי. היא כנראה זקוקה לתרופות ואישפוז לתקופה מסויימת
1 28/03/2017 21:17 היא לא זקוקה לתרופות .....
היא כנראה תגרום לעוד הרבה אנשים לקחת תרופות מהנוכליות שלה ומהעקיצות שהיא תביא להם .
30 ג'ירפי 28/03/2017 13:34 בטי בלון פותחת מכללה איך לגנוב בנק (ל"ת)
29 בעלי החתול 28/03/2017 13:04 מזכיר לי סיפור
לאיש קשה יום היה חתול . בכל ערב ערב שהנ"ל חזר מהעבודה ורצה רק ללכת להתרחץ ולישון,החתול היה מתגנדר באמבטיה , יוצא החוצה והיללות של ההתהוללות נשמעו כל הלילה . לאחר התיעצות החליט האיש , לקח את החתול לוטרינר וסרס אותו. במשך שבועיים לאחר מכן , האיש היה חוזר מהעבודה , החתול שכב בשקט בשקט ליד התנור והלילה עבר בשקט . פתאום לאחר שבועיים האיש חוזר מהעבודה והחתול באמבטיה מתגנדר .מה קרה לך נזעק האיש ? וואלה , נהייתי יועץ , ענה החתול . והמבין יבין .
28 YL 28/03/2017 12:52 מדוע כן להרשם למכללה
במדינת היהודים מי שהולך *ישר* לא מקבל אפילו חלקת קבר לכן סביר ש בשיעורים של הגברת ***אור** היא תפקח את עייני התלמידים לגבי הזהירות מ נוכלת או נוכלים המצויים לרוב בארץ הקודש אוסיף טיפ לתמימים בכל מקום שאתם נפגשים עם נציג ש לבוש חליפת שלושה חלקים חלקלק ועוסק מאוד שיש לו אך דקות ספורות להגדיש לכם תברחו ומהר
27 רוני 28/03/2017 12:18 מ שגיאות לומדים, ולה היו המון הזדמנויות ללמוד,
עכשיו היא תלמד, אני זוכר שבמלחמת ההתשה בתעלות המוצבים על גדות התעלה היה כתוב: "הטיפש לומד מנסיונו, החכם לומד מנסיונם של אחרים" היו חכמים ולכו ללמוד ממנה.
26 משה 28/03/2017 12:15 יאללה עוד פראיירים (ל"ת)
25 לילי 28/03/2017 12:09 יש לה יכולת להאמין בעצמה ולא לשקוע ביאוש
צריך ללמוד ממנה אם הא תתמיד הא בסוף תשקם את עצמה .
1 28/03/2017 21:20 הבעיה שאת עצמה היא משקמת ....
ואת הקורבנות שלה היא קוברת אולי באמת זה מה שצריך ללמוד ממנה במדינת החלם הישראלית
24 גילי 28/03/2017 11:54 שורה תחתונה - יודעת לייצר כסף !
שרוטה או לא שאלה .. גנבה כספים כן! מה שבטוח שהיא חתולת רחוב שיודעת לעשות כסף בכל דרך אפשרית ! טוב או לא אנחנו נחליט : )
23 חושך ... 28/03/2017 11:42 חחחחח. שרוטה על כל הראש ! להקיא מרוב צחוק ולעג....... (ל"ת)
22 איציק 28/03/2017 11:35 חחחחח
האישה הזאת לא מרפה. מעניין מי יירשם באמת...
1 28/03/2017 21:26 ירשמו פרייר בא פרייר הולך זה המוטו של כל נוכל ...
וזה המוטו של המכללה שכנראה תהיה בנויה על הנחת יסוד זאת
21 ע.א 28/03/2017 11:34 עוף החול מתרומם שוב
כנראה שלא נגמרו הפריירים והיא סוחטת את הלימון שלהם עד הסוף . עד שלא תהיה מאחורי סורג ובריח (גם אז לא בטוח ) היא לא תפסיק להמציא כל מיני עסקים .
20 ללא 28/03/2017 11:28 אחלה מכללה
ילמדו בה איך לגנוב בלי לשלם על כך מחיר או שהיא חצופה או מטומטמת
19 גיא 28/03/2017 11:25 שומר נפשו ירחק (ל"ת)
18 לפני שנים 28/03/2017 10:59 בארה"ב היה אחד חכמולוג ששם מודעה בעיתון .מי שרוצה
להתעשר בקלות שישלח לי 5 דולר לת.ד. ואני אענה לו שלחו הטיפשים בהמונים לכולם הוא ענה תעשה כמוני ותצליח. בסוף אחרי תלונות תפסו אותו
17 רוקי 28/03/2017 10:58 חחחחחח גם רצחת וגם ירשת!! (ל"ת)
16 זיו 28/03/2017 10:54 למה היא לא בכלא עדיין??? (ל"ת)
15 בני 28/03/2017 10:45 נו טוב היא מלמדת מניסיון איך להצליח כפי שהיא הצליחה - ל (ל"ת)
14 סוהר 28/03/2017 10:45 ביבי לכלא ביחד עם טראמפ (ל"ת)
13 יש ר א לי 28/03/2017 10:41 איך לקחת כסף מתמימים ללא הון עצמי ולהרוויח מיליונים...
לא אתפלא אם יהיו כמה פסיכים שילכו ללמוד אצל המעורערת.
12 אור 28/03/2017 10:38 עדיף שתקבל טיפול דחוף לפני שתפיל עוד אנשים (ל"ת)
11 דגדג 28/03/2017 10:34 מילה אחת :חוצפה ! (ל"ת)
10 מוטי המליונר 28/03/2017 10:30 איך לעשות מליון..
פשוט ביותר. לקחת ממהורים 200 k מהחברים 150k ולהרוויח בלוטו 100k לקחת משכנתא מהבנק 1m ויש לך בית פשוט ב1.4
9 שמעוו 28/03/2017 10:27 היא נורמלית (ל"ת)
8 שוב 28/03/2017 10:27 היא פתחה מכללה - כי היא רוצה ללמד שוב איך להצליח להיכשל (ל"ת)
7 שש 28/03/2017 10:27 לא נחה הבחורה הזאת (ל"ת)
6 קובי 28/03/2017 10:27 איך אתם נותנים במה לשרוטה הזו ? (ל"ת)
5 מוני 28/03/2017 10:26 האישה הזו לא העיפרון הכי מחודד
רוצן בהמוניכם
שמוליק 28/03/2017 15:14 דווקא כן (ל"ת)
חחח 28/03/2017 13:53 נכון. אבל היא הבמבה הכי צהובה בשקית (ל"ת)
4 ערן 28/03/2017 10:25 איפה נרשמים?
זה נראה לי כמו הסטנדאפ הכי טוב של 2017
סטודנט מצטיין 28/03/2017 16:47 למדתי יותר בעשר דקות באתר "מידע קריטי לרוכשי הדירות"
מאשר קורס שלם אצל הגברת אור.
3 אריאל 28/03/2017 10:25 וואלה הסתובב לה הקודקוד- מגיע לכל מי שחתם עיסקאות (ל"ת)
2 קורבן של הפושעת 28/03/2017 10:22 איך לא מפקיעים כל אגורה משכרה?
מדינה רקובה.מאות משפחות נשדדו לאור יוםוזאת מסתובבת חופשיה ומשתינה בקשתעל הקורבנות שלה ועל הציבור כולו?!?!?!?!
1 אזרח 28/03/2017 10:17 תפנימו. האשה לא בריאה. (ל"ת)
1 28/03/2017 21:24 היא נוכלת בריאה שעושה את כולם חולים .....
בגיבוי המדינה . מעניין עם זכר היה עושה רק את שליש מהנוכלויות שהיא עשתה כבר היה מזמן בפנים
גוגו הטברייני 28/03/2017 14:52 היא בריאה ב- 100%, לפקוח ת'עיניים להסתכל סביב ולהבין ! (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש