21:03 סגירה יציבה בוול סטריט: המשקיעים מחכים להתפתחויות בסין, נטפליקס איב... >>

19:51 וול סטריט:מניית גולדמן זאקס נופלת 2.5% לאחר פרסום הדו"חות

18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ביינארט: "אנחנו מתכוונים לדחוף להורדת המס על הבורסה"

 |  68
ניסיונות החייאה
Share
הבורסה קיימה היום באחוזת בית כנס הכנה לקראת רפורמת המדדים הגדולים שצפויה לצאת לדרך במהלך הרבעון הרביעי של השנה, רפורמה שכוללת, בין היתר, את הרחבת מדד המעו"ף למדד של 35 חברות, את מדד ת"א 75 למדד של 90 חברות והגבלת משקלן של החברות במדד. ובעוד הבורסה הייתה היום בסוג של מוות קליני (מחזור של 276 מיליון שקלים בלבד) הבורסה פתחה היום את שעריה לראשונה לשלל פעילי שוק ההון שהצטופפו באולם עד אפס מקום.


יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה, שנשא דברים בעניין הרפורמה, נשאל מצד הקהל לגבי דלילות המחזורים - ובאופן ספציפי על האפשרות שנוכח המצב יופחת המס על הבורסה. "הטיעון לגבי הפחתת המיסוי הוא מאוד לגיטימי. ואני אומר לכם שאנחנו הולכים לדחוף לכיוון זה שיורידו את המס על הבורסה. זה צריך לעמוד על כ-15%, והממשלה יודעת שאם יורידו את המס הגבייה תהיה גבוהה יותר - אבל במדינה שלנו זה לא קל. ברור לנו שמיד יהיו צעקות של 'אתם עוזרים לטייקונים' אבל אין ספק שהורדת המס על הבורסה תהיה צעד טוב לכולם".

עוד אמר ביינארט: "צריך לבטל את המסחר בימי ראשון. לא צריך לסחור בימי ראשון אל יש לדבר הזה התנגדות של הבנקים שכן זה לא תואם את הסכמי העבודה שלהם. אתם יודעים מה היה מחזור המסחר היום? מביך". נציין כי מחזור המסחר עמד היום על 276 מיליון שקל בלבד. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

68 תגובות ב-59 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
59 אין איזון או אין שכל 11/04/2016 16:21 הבורסה כפני המנהיגים אסור מס על סיכון וצמיחה
בנדלן עד 5100 שחור לחודש בשנה ? נכון ומעבר לסכום הזב רק 10 % אם בכלל מדווח.. בקיצור מדינה בערפל . בשקלים ובבנק 15 על הרווח שאין בגלל הריבית !
58 הכל ידוע 11/04/2016 16:07 מס 0 כמובנדלן הבורסה תתמלא במחזורים ועליות
על סיכון 0 משלמים בנדלן הכל שחור
57 תום 11/04/2016 14:55 מי שמשלם את רוב המס זה הציבור לא הטייקונים (ל"ת)
56 תום 11/04/2016 14:54 רק אצלנו ממנים אפסים להרוס כל חלקה (ל"ת)
55 קנידל 11/04/2016 14:36 סוף סוף יבוא לציון גואל
האם באמת יורידו מס...
54 מדינת רגולציה 11/04/2016 13:35 כחלון ויחימוביץ הסוציאליסטים יימנעו זאת (ל"ת)
53 מגיע לו פינוק 11/04/2016 13:33 אבל לביבי לא ישאר כסף לגלידה
מישהו צריך לשלם להחזיר את הקואליציה
52 גרוסמן 11/04/2016 12:50 טעות להזכיר את המילה בורסה. כולם משלמים את המס הזה.
הורדת מס על הבורסה - הציבור צועק כי באים לעזרת הטייקונים. מה השטויות הללו. ככה בדיוק מכרה הממשלה לציבור את המס על הבורסה. אבל בתכלס זה מס על רווחי הון שכל הציבור משלם, החל מהשקל הראשון שנצבר לו מריבית, אפילו מזערית, בפק"מ. צריך דוקא להסביר שהפחתת המס מיטיבה עם כל הציבור,
51 10 אחוז מקסימום 11/04/2016 12:28 בוקר טוב אליהו.. מתעוררים ?
15 לא מספיק אטרקטיבי במצב השוק העולמי. לבטל כליל לפרטיים בהשקעה ישירה במניות "יתר" ולהוריד ל 10 למוסדיים וקרנות - רק צעד חריף אולי ישנה את המצב..
50 רפי 11/04/2016 10:23 תמשיכו לקחת את הזמן. בינתיים הפציינט מת (ל"ת)
49 הגיוני 11/04/2016 08:59 קודם לבטל את המסחר בשבועיות . אחת הסיבות למצב (ל"ת)
סוחר 11/04/2016 09:59 חס וחלילה. מה הקשר? (ל"ת)
48 gg 11/04/2016 08:40 מאמץ יפה אחרתם את הרכבת אמון לא חוזר בדיעבד רשויות רודפ
הרשויות רודפות את האזרח על על פעולה שהוא עושה אף אחד לא רוצה סוחוי 24 על הזנב שלו וזה מה שאתם עושים כבר כמה שנים מבלי שאף אחד יתן דעתו על ההשלכות כרגע זה כבר מאוחר מי שמצא פיתרון אחר או שקוע כבר במסלול אחר לעולם לא יחזור לגור היכן שהנבלות כבר היכו שורש !!!!!!! זה מסוג הדברים שאת הלקח שלו לומדים רק פעם בחיים - זוכרים את האדונים פרנקל ושוחט ? אז זה דומה מאוד צפו לעשור האבוד בפעם נוספת ואם תרצו לדעת גם מה הסיבה אז הפעם זה היה שר אוצר שלא גמר 12 שנות לימוד שמינה אנשים ששרפו את כל הגשרים בדרך אל המטרה
47 אלי 11/04/2016 08:26 50 אחוז
למה 25 אחוז מר כחלון , תעלה ל 50 אחוז ותגמור את הכלכלה של המדינה , את בבורסה , את ההשקעות , ואת הזוגות הצעירים שלא יוכלו לחשוב על רכישת דירה.
46 דודו 11/04/2016 08:23 חובה להוריד
כבר מזמן היו צריכים להוריד כי זה הפתרון האמיתי להחיות את הבורסה וזה כולם יודעים תהיה הנפקות צריך להוריד ל 15 % לכל היותר והסוף שהמדינה תגבה יותר מס כי יהיה שוק חיי ופעילות לא כמו עכשו שזה מת מבטיח שזה הפתרון ולבצע מייד
45 ישראל 11/04/2016 08:14 מהרגע שהעלו את המס ל-25% הבורסה קירטעה ... (ל"ת)
44 אריק 11/04/2016 08:10 הגיע הזמן להוריד ל-10%
אני מתעב את טרכטנברג על הגדלת המס הפופולסטי הכי מטומטם שאי פעם הוטל פה. איש אקדמיה שהוא 0 בהבנה כלכלית.
43 ברבור שחור 11/04/2016 08:08 קודם
קודם תקנו העיוות בין מס שיקלי 15% למס ריאלי 25% שזה טימטום ויוצר עיוותים בשוק.מס על ה"בורסה" זה חלק מהגדרות מיסוי ריבית דיבידנד והון.יגרור לצורך שינויים רוחבים.אתם יודעים מה? המס לא משנה.מתרגלים.ב2003 חשבו השוק יעלם אם יהייה מס רווח הון ולא קרה דבר.מה שחשוב בשוק ההון זה יציבות ולא אקרובטיקה.. ולבורסה אין מושג ירוק בניהול שוק הון יציב הוגן ואמיתי.היא שבוייה במחזורים עמלות עושי שוק ומכונות אופציות.שכחו שזה סהכ מכשיר לגיוס הון ושם אין להם פעילות אמיתית.ולכן חושבים שהמס זה הפתרון.
42 יפה 11/04/2016 07:42 מס בורסה
רדו מהעץ,לא יהיה כלום,מס שפתיים בלבד. שימו לב לנאמר -ישתדל להביא להורדת המס.
41 מיכאל 11/04/2016 07:34 כולם משקיעים בבתים - להעלות מיסים על הנדלן !
זה יהיה הצעד הנכון ביותר - שגם יתרום להורדת מחירי הדיור
40 ברוך 11/04/2016 07:31 הם הצליחו !
להבריח ולהרחיק הרבה חברות מהבורסה . בושה !
39 רוני 11/04/2016 06:57 אסור לגעת בשעור המס - 25% מס צודק ביותר
מסחר בבורסה זהו משלח יד לכל דבר למה שאנשים ישלמו מס כל כך מופחת על העבודה שלהם ? בעוד שאחרים ישלמו 45% מס ,מה גם שרווחים בבורסה למי שלא מוגדר כסוחר פטורים מתשלום בטוח לאומי.
איציק 11/04/2016 07:56 ומה דעתך לגבי דירות להשקעה? (ל"ת)
אורן 11/04/2016 07:48 חייבים להוריד את המס הוא לא מוצדק כלל
להבדיל מעבודה כשכיר, כאן יש סיכון. הסכום שבסיכון הוא כסף ששולם עליו מס מלא. גם אם מדובר במס מוצדק אז חייבים להוריד אותו. בורסה מקומית שאינה מתפקדת פוגעת ראלית בכלכלה, אינני רוצה להיכנס להשפעות על הכלכלה והחברות במידה והמדדים המרכזיים בתל אביב עולים 20%. יתכן שהמשק המקומי היה צומח בנוסף עוד1.5% לשנה מאז 2012 אם המס היה 10%.
38 דוד 11/04/2016 06:24 כתפסיק להעדיף ולתמוך בחברי בורסה על משקיעים וסוחרים
נחזור לפעול. נותן להם להשתולל באופציות ולוסת את המניות כרצונם. פגע במשקיעי גבעות - 40 מיליון ש"ח נזק! מכניס ביופח למעוף - 500 מיליון נזק - לסלים מכניס אג"חים מפוקפקים תתפטר.
37 אנונימי 11/04/2016 02:02 כחלון הידעת?
הורדת המס על הבורסה תגרום להורדת מחיר הדירות.
36 אמיר 11/04/2016 00:52 קיבלו את השכל אולי גם יקבלו אומץ (ל"ת)
35 הלו 11/04/2016 00:49 מאוחר מידי
כבר הלכנו לא נחזור
34 בוו 10/04/2016 23:34 כי יש שר אוצר שפועל נגד שוק ההון בעקיפין
דרך הבנקים דרך חב הגז ודרך שוק הסלולרי והתוצאה לא מאחרת להגיע.
33 המומחה 10/04/2016 23:25 צעד נבון כך כולם ירוויחו . בהצלחה (ל"ת)
32 מחייך 10/04/2016 23:06 יורידו רק בשנת בחירות.הכל פוליטיקה. (ל"ת)
31 katosa 10/04/2016 22:45 מס קלוקל
הגיע הזמן צעד ראשון עכשיו מחירי הדירות ירד ואנשים יהיו שפויים וישקיעו בבורסה לניירות ערך
30 בום טראח טנברג 10/04/2016 22:22 העלאת המס היתה צעד פופוליסטי ממדרגה ראשונה
טרכטנברג הפיק דו"ח מקיף בעקבות המחאה החברתית. לפיד התמנה זה לא מכבר לשר אוצר. מה עושים? לוקחים את ההמלצה הכי קלה ליישום והכי פופוליסטית מתוך הדו"ח ומיישמים אותה מיידית. העלאת מס רווחי בורסה. הרפורמות החשובות באמת אך קשות יותר לבצוע התאדו להן. חבל.
29 משחק סכום אפס 10/04/2016 21:57 מיסוי על אופציות נגזרים מיותר לחלוטין
על כל מרוויח יש מפסיד. אחד משלם מס על הרווח והשני אמור לקזז את ההפסד. מס הכנסה בונים על שיכחה..
28 קרמבו 10/04/2016 21:55 זהירות - ספינים !!! (ל"ת)
27 ארץ אוכלת משקיעיה... 10/04/2016 21:33 הכל בגלל בג"צ שמתערב פה בכל דבר... (ל"ת)
26 cc 10/04/2016 21:21 ביינראט די נכשלת - תיקח את האוזר ותלכו (ל"ת)
25 מייק 10/04/2016 21:13 תכניסו את כל 500 החברות למעוף - יהיה מחזור גדול יותר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
24 כלכלן 10/04/2016 21:02 לא מספיק לדבר.2 דברים חשובים ביותר:
1. הורדת מס מיידית 2. מסחר ביום שישי,עדיף לבטל את יום א
23 נחום 10/04/2016 20:43 חכ טרכטנברג
תבקשו עזרה מ חכ טרכטנברג הוא הביא לאסון הזה מזל שלא נהיה שר אוצר היינו משלמים 50% מס
22 השנה 10/04/2016 20:32 לא עשיתי שום פעולה בבורסה (ל"ת)
21 הורדת מס על הבורסה 10/04/2016 20:30 זה לעזור לצבור המושקע והמסכן ולא לטייקונים
כבר אין טייקונים בישראל כולם שבקו חיים
20 המכונות שעות המסחר 10/04/2016 20:23 והריבית האפסית
הרסו את הבורסה
19 המכונות שעות המסחר 10/04/2016 20:23 והריבית האפסית
הרסו את הבורסה
18 רפאל 10/04/2016 20:22 הורדת מס על הבורסה
למשקיע הקטן שתמיד מפסיד זה לא משנה עדיף לעלות את המס ל 30 אחוז,
17 שגיא טובי 10/04/2016 19:39 בישראל כמו בישראל....
רק בכח מבינים.ניסינו להסביר להנהלה הקודמת בפגישה בינינו שהמס יגמור את הבורסה.הם אמרו שזה לא עניינים והסוף ידוע....נקווה שההחלפה שהיינו אחראיים עליה תעשה את העבודה....אני יכול לומר לכם בסוד שעניין הורדת המס הוא בדרגים הגבוהים ביותר אך כמובן שיש את הבעיה שציין-ההמון שלא ממש מבין או מתעניין בבורסה אלא רק בפופוליזם....נקווה לטוב.
16 שוק ההון 10/04/2016 19:07 רגולציה רגולציה רגולציה
הנזקים והמחדלים של שמואל האוזר ילוו את הציבור עוד תקופה ארוכה.
15 לחיתי 10/04/2016 18:58 זה מס שהרג הבורסה ואת בועה הדיור
חבל..טרכטנברג בקומוניסט
14 סוסו 10/04/2016 18:54 הללויה... (ל"ת)
13 ציפי 10/04/2016 18:52 היו ציפיות ממנו ?!
חשבנו שאולי הוא יוציא את הבורסה מתרדמת . נדה , כלום .
12 מדינה של שודדים 10/04/2016 18:42 תעלו את המס ל-50% זה יעלה את המחזורים חחחחחחחחחח (ל"ת)
זבביר 10/04/2016 22:22 צודרק
הנל צודרק לעלות את המס כדי שמחרי הדירות יטוסו חחחחחחח....
11 גימלאי 10/04/2016 18:40 כולנו מושקעים בבורסה דרך קופות הגמל וביטוח מנהלים
זה לא רק טייקונים בבורסה - כל הציבור בבורסה. הממשלה הורסת במו ידיה את החיסכון הפנסיוני על ידי מיסוי דרקוני. יש להוריד את המס על הבורסה בחזרה ל 10% ופחות. אחרת - כולנו נהפוך לסוחרי נדל"ן.
10 איתן 10/04/2016 18:37 ביינראט יודע רק לדבר
אני זוכר שמעט אחרי שנכנס לתפקידו התחייב להגדיל את מספר החברות הנסחרות ובהתאם להגדיל את מחזורי המסחר.והמצב הוא בדיוק הפוך ממה שתיאר.עכשיו הוא מספר לכם שידאג להוריד את המיסוי על הבורסה.תנחשו מה יקרה בעוד שנה שנתיים.ניחשתם נכון... לא יקרה כלום.
שוק ההון 10/04/2016 19:03 נוייבך ובינארט מוציאים שם רע לחאלטורה!
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול!
9 טרכטנ 10/04/2016 18:34 הגיע הזמן..
הטעות הפופוליסטית של המחאה החברתית!!!
עבדו עלינו 10/04/2016 19:31 לא זה מה שביקשו המפגינים (ל"ת)
8 סבאבאטינו כחלון 10/04/2016 18:29 רק כחלון יוריד את המס כי הוא חושב רציונאלי
מה עדיף למכור 1000 ק"ג ביום ולהרוויח 150 ש"ח או עדיף למכור 50 ק"ג ביום ולהרוויח 15 ש"ח
שוק ההון 10/04/2016 19:05 עוד גאון של אמא...
נמנע במתווה הגז. עשה כלום בנדלן. אישר את חוק שינוי מבנה הבעלות. כחלון פועל נגד הציבור!
7 חוני המעגל 10/04/2016 18:21 סוף סוף האידיוט מדבר דברי טעם (ל"ת)
6 אזרח 10/04/2016 18:20 15% לא מספיק לפחות 10% (ל"ת)
5 אלי 10/04/2016 18:15 הורדת המס
רק אחרי הכתבה שלי על הגנבים בממשלה יחליטו כנראה להוריד את המס על הבורסה.קנו קולים דחוף..............
4 אמיר 10/04/2016 18:14 נו אז אמר
הייתי בכנס,מלא מנהלי השקעות גונבי דעת.המורסה מתה!!!
3 בונבון 10/04/2016 18:13 הממשלה רצתה לדחוך את היד לכיס של המשקיעים וקיבלה גזר
עודף רגולציה זה התוצאה
2 יניב 10/04/2016 18:11 ברור!!! (ל"ת)
1 אמנון 10/04/2016 18:10 חייבים להוריד מס,,מרוויח 1000 משלם 250 לא פרייר
בשנה האחרונה שילמתי קרוב ל 100000 רק מיסים חייבים להוריד, הבורסה רק עלתה
עדי 10/04/2016 20:03 חייבים להוריד את המס
אני יוצאת מהבורסה וקונה דירה. עדיף
חנן 10/04/2016 19:21 בשנה האחרונה הררווחת 400,000 ש"ח?
אתה יכול לכתוב שצריך להוריד מס על הסורסה זה לגיטמי. אבל לא לנפח ולהמציא מעשיות.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש