המרוויחים הגדולים ב-NBA - סטף קרי עם 56 מיליון דולר בעונה
המרוויחים הגדולים של ה-NBA מכניסים סכומי עתק. במהלך השנים, ראינו את השחקנים הכי טובים בליגה מקבלים חוזי ענק ששוברים שיאים. אם נסתכל על השנה הנוכחית, נראה כוכבים שמרוויחים סכומי עתק כשמדי שנה היקף הסכומים המשולמים רק הולך וגדל.
כוכבי NBA מרוויחים לאורך הקריירה שלהם מאות מיליוני דולרים, ובשנה טובה עשרות מיליונים. הנה השחקנים שמרוויחים הכי הרבה בעונה הנוכחית:
1. סטף קרי (גולדן סטייט ווריירס) – 55.8 מיליון דולר
הכוכב של הווריירס, ואולי השחקן המזוהה ביותר עם המהפכה של ה-NBA בשנים האחרונות, מוביל את הרשימה עם משכורת שמקרבת אותו לפסגת השחקנים המרוויחים בכל הזמנים.

ניקולה יוקיץ (טוויטר דנבר נאגטס)
2. ניקולה יוקיץ' (דנבר נאגטס) – 51.5 מיליון דולרה-MVP של גמר 2023 והשחקן המרכזי בזכיית הנאגטס באליפות הראשונה שלהם. החוזה של יוקיץ' משקף את מעמדו כשחקן על בליגה.
3. ג'ואל אמביד (פילדלפיה סיקסרס) – 51.5 מיליון דולר
הסנטר הדומיננטי של פילדלפיה זכה לתגמול מכובד אחרי עונות מרשימות והכתרתו ל-MVP בעונת 2023. החוזה שלו משקף את הערכתו כשחקן מוביל.4. קווין דוראנט (פיניקס סאנס) – 51.2 מיליון דולר
דוראנט, אחד השחקנים הגדולים בדורו, ממשיך לקבל משכורות עתק. הגעתו לפיניקס עשתה הרבה רעש, והחוזה החדש שלו ממשיך לשמור עליו בצמרת המרוויחים.- הונאת ההימורים שמטלטלת את עולם הספורט ומאיימת על ה-NBA
- לאחר הסכם חדש עם NBA - וורנר ברוס עולה ב-3%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.עפולה (ל"ת)יאיר אברהם 27/11/2024 09:46הגב לתגובה זו
- 1.שולמית 18/11/2024 17:33הגב לתגובה זובמהלך המשחק הם כל כך דומים, שניהם מוציאים את מגן השיניים ולועסים אותו....טוב, וחוץ מזה כלום
אליפות A2RL. קרדיט: יח"צהדור הבא של הפורמולה 1: תחרות של רכבי מירוץ אוטונומיים
לראשונה בעולם, אליפות A2RL הציגה שישה רכבים אוטונומיים על מסלול אחד, בגרנד פיינל עם מהירויות של מעל 250 קמ"ש, עקיפות נועזות ובינה מלאכותית שמקבלת החלטות בזמן באמת; TUM הגרמנית זכתה שוב בתואר וזכתה ב-2.25 מיליון דולר; במרוץ אדם נגד מכונה, דניאיל קוויט ניצח את האלגוריתם בפער של 1.58 שניות בלבד
עולם המרוצים האוטונומיים עשה קפיצה משמעותית לעבר העתיד באבו דאבי, כאשר אליפות A2RL קיימה את הגרנד פיינל העולמי הראשון בהיסטוריה שכלל שישה רכבי מרוץ אוטונומיים לגמרי על אותו מסלול. האירוע, שהתקיים במסלול יאס מרינה כחלק משבוע האוטונומיה של אבו דאבי (ADAW),
ריכז טכנולוגיות קצה, הנדסה פורצת דרך ומופע מרהיב של בינה מלאכותית שמנווטת, מאיצה ומבצעת עקיפות בדיוק של אלפיות השנייה. כ-8,000 צופים מילאו את הטריבונה וצפו ברגע היסטורי של ממש, שבו טכנולוגיות שעד לא מזמן היו בתחום המחקר הפכו למציאות דוהרת.
הגרנד
פיינל הפגיש בין שש מהקבוצות החזקות בעולם: TUM ואונימורה (Unimore) מאיטליה, Kinetiz ו-TII Racing מהאמירויות, PoliMOVE האיטלקית ו-Constructor מגרמניה. כבר מההקפה הראשונה היה ברור שהמרוץ הזה אינו רק הדגמה של טכנולוגיה, אלא קרב אמיתי. TUM, שזינקה מהפול פוזישן,
מצאה את עצמה תחת לחץ של Unimore שהציגה קצב יוצא דופן ועקפה אותה כבר בפנייה השישית של ההקפה השנייה.
שתי המכוניות התנהלו זה לצד זו לאורך 10 ההקפות הבאות במהירויות שהגיעו ל–250 קמ"ש, כאשר הפער ביניהן עמד על פחות משנייה רוב הזמן. באמצע המרוץ, ניסיון
עקיפה של Unimore מול Constructor הסתיים בהתנגשות שהוציאה את שתי המכוניות מהמסלול. TUM ניצלה את האירוע, חזרה לראש הדבוקה ולא איבדה את ההובלה עד לקו הסיום. למרות התאונה, Unimore רשמה את הסיבוב המהיר ביותר בתחרות כולה.
אחת עשרה קבוצות מכל העולם השתתפו בעונה השנייה של האליפות, שהתמודדו על פרס כולל של 2.25 מיליון דולר. הגמר הגדול השנה סימן לא רק הישג טכנולוגי מרשים אלא גם אבני דרך הנדסיות המקרבות את עולם הרכב האוטונומי לשימושים יומיומיים, מנסיעה עירונית ועד ליישום
תעשייתי.
- עוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון
- נפרד מרד בול עם 80 מיליון אירו; מה היעד הבא?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פייסל אל בנאי, יועצו של נשיא איחוד האמירויות והוגה תחרות A2RL, תיאר את האירוע כ"מתקן ניסוי שמאיץ את עתיד המערכות האוטונומיות". לדבריו, "האליפות מוכיחה כיצד שילוב של שאפתנות מדעית ותחרותיות מוביל לפריצות דרך בקצב מסחרר".
אליפות A2RL. קרדיט: יח"צהדור הבא של הפורמולה 1: תחרות של רכבי מירוץ אוטונומיים
לראשונה בעולם, אליפות A2RL הציגה שישה רכבים אוטונומיים על מסלול אחד, בגרנד פיינל עם מהירויות של מעל 250 קמ"ש, עקיפות נועזות ובינה מלאכותית שמקבלת החלטות בזמן באמת; TUM הגרמנית זכתה שוב בתואר וזכתה ב-2.25 מיליון דולר; במרוץ אדם נגד מכונה, דניאיל קוויט ניצח את האלגוריתם בפער של 1.58 שניות בלבד
עולם המרוצים האוטונומיים עשה קפיצה משמעותית לעבר העתיד באבו דאבי, כאשר אליפות A2RL קיימה את הגרנד פיינל העולמי הראשון בהיסטוריה שכלל שישה רכבי מרוץ אוטונומיים לגמרי על אותו מסלול. האירוע, שהתקיים במסלול יאס מרינה כחלק משבוע האוטונומיה של אבו דאבי (ADAW),
ריכז טכנולוגיות קצה, הנדסה פורצת דרך ומופע מרהיב של בינה מלאכותית שמנווטת, מאיצה ומבצעת עקיפות בדיוק של אלפיות השנייה. כ-8,000 צופים מילאו את הטריבונה וצפו ברגע היסטורי של ממש, שבו טכנולוגיות שעד לא מזמן היו בתחום המחקר הפכו למציאות דוהרת.
הגרנד
פיינל הפגיש בין שש מהקבוצות החזקות בעולם: TUM ואונימורה (Unimore) מאיטליה, Kinetiz ו-TII Racing מהאמירויות, PoliMOVE האיטלקית ו-Constructor מגרמניה. כבר מההקפה הראשונה היה ברור שהמרוץ הזה אינו רק הדגמה של טכנולוגיה, אלא קרב אמיתי. TUM, שזינקה מהפול פוזישן,
מצאה את עצמה תחת לחץ של Unimore שהציגה קצב יוצא דופן ועקפה אותה כבר בפנייה השישית של ההקפה השנייה.
שתי המכוניות התנהלו זה לצד זו לאורך 10 ההקפות הבאות במהירויות שהגיעו ל–250 קמ"ש, כאשר הפער ביניהן עמד על פחות משנייה רוב הזמן. באמצע המרוץ, ניסיון
עקיפה של Unimore מול Constructor הסתיים בהתנגשות שהוציאה את שתי המכוניות מהמסלול. TUM ניצלה את האירוע, חזרה לראש הדבוקה ולא איבדה את ההובלה עד לקו הסיום. למרות התאונה, Unimore רשמה את הסיבוב המהיר ביותר בתחרות כולה.
אחת עשרה קבוצות מכל העולם השתתפו בעונה השנייה של האליפות, שהתמודדו על פרס כולל של 2.25 מיליון דולר. הגמר הגדול השנה סימן לא רק הישג טכנולוגי מרשים אלא גם אבני דרך הנדסיות המקרבות את עולם הרכב האוטונומי לשימושים יומיומיים, מנסיעה עירונית ועד ליישום
תעשייתי.
- עוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון
- נפרד מרד בול עם 80 מיליון אירו; מה היעד הבא?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פייסל אל בנאי, יועצו של נשיא איחוד האמירויות והוגה תחרות A2RL, תיאר את האירוע כ"מתקן ניסוי שמאיץ את עתיד המערכות האוטונומיות". לדבריו, "האליפות מוכיחה כיצד שילוב של שאפתנות מדעית ותחרותיות מוביל לפריצות דרך בקצב מסחרר".
