קמפיין של תחנת הרדיו החרדית קורא למאזינים לבדוק טוב האם שכחו את הילד, ומזכיר גם לעוברי האורח לא להיות אדישים. לאחרונה זכה קמפיין אחר של 'בטרם' לחשיפה עולמית
עפ"י המתווה אליו הגיעו ההנהלה ו-ועד העובדים, בפעימה זו אמורים לפרוש 20 עובדים, אולם בשל מס' עזיבות ופיטורים, יתכן שלא יהיה צורך בפיטוריהם של עוד 2 עובדים
עמיחי ממשיך להגדיל את מחזור ההכנסות של הסניף התל אביבי של NO NO NO YES. לאחר תקציב פולקסוואגן הוא מקבל לידיו תקציב של כ-2 מיליון שקל עבור קמפיין חדש לדיוטי פרי