רייטינג
- ענבל אור השקיעה 30 מיליון ש' בפרסום; חלק מהפרויקטים טרם הוקמולצד חובות הענק של יזמית הנדל"ן, חלק מההשקעה בפרסום ירד לטימיון בפרויקטים שנתקעו. עפ"י יפעת בקרת פרסום, הפרויקט שזכה להכי הרבה פרסום הוא 'אור בבלי'
פרסום ראשון
רייטינג
- התכנית של יאיר ניצני בגל"צ תרד, 'בוקר טוב ישראל' תורחבבתחנה אומרים כי מבדיקות שנערכו עולה שהציבור מעוניין לקבל בשעות הבוקר תוכן אקטואלי-חדשותי, וזו הסיבה לשינוי בלוח השידורים בשעות אלה