שנה לאחר יומן המסע הראשון, חוזרים שי ברמלי ואורי דרור לקאן עם יומן מסע משודרג לאייס. היום הם נחתו בריברייה הצרפתית, וכבר יצאו לסדרת פגישות לאחר סדרת עדכונים על היבול הישראלי
על פי בדיקת אייס, הספרי זכה לתשלום עבור התפקיד אותו גילם בפרסומת, כשלמה המלך. בגליקמן שמרי סמסונוב אומרים לאייס כי רעיון הליהוק שלו לתפקיד הגיע מצד חברת ההפקה אוג
בעוד שנציגים מתעשיית הפרסום הישראלית אינם בנמצא, נציגים ישראליים שמועסקים במשרדים אחרים מצליחים להתברג לרשימת הגמר המכובדת: שגית צור להב, דניאל ברק והבימאי וניה היימן
סבר ישפוט בקטגוריית הדיירקט, ספקטור בקטגוריית המדיה וקניג'ר בקטגוריית החדשנות. סיגל סינואני מעיתון הארץ: "כבר 10 שנים שאנחנו מקבלים פידבקים מצוינים על התנהלות השופטים שמייצגים בכבוד את ישראל דרך הפגנת מקצועיות גבוהה ומחויבות לשיפוט הוגן"
תעשיית הפורמטים הכניסה גלגלה ב-2015 כ-380 מיליון ד', רבות בזכות ההשתפות ביריד הטלוויזיה בקאן. ענני תקשורת חוזרת למיפ לאחר היעדרות - בעקבות העסקה עם נטפליקס
במפגש הראשון העביר עידו ביגר מחברת yes הרצאה בנושא ביג דאטה. הקבוצה המשתפת תוכן ומנהלת דיונים בפייסבוק ובוואטסאפ הוקמה על ידי כרמל ברן, יזם ומנהל שיווק דיגיטלי ב-5 השנים האחרונות
קמפיין הרשת החדש של אופטיקה הלפרין מיישם את הטיית התקציבים לגזרת הדיגיטל עליה הכריזה, ובתוך כך גם מנסה למקסם את הערכים ה"עממיים" של הלפרין, במובן הטוב של המילה