TV
יעקב הלפרין הופך את הסרטון של אראל מרגלית לקמפיין: "מרחו אותנו, מכרו לנו אשליות אופטיות"בהומאז', פופוליסטי אם תרצו, אך משעשע ובטיימינג שמצליח לדהור על ההצלחה של המונולוג של מרגלית - רשת אופטיקה הלפרין יוצאת בטייק אוף בכיכובו של יעקב הלפריןניתוח קמפיין
רייטינג
- שונאים פחות את סוכני הביטוח: בעקבות פסיקת "שוקה" - השיח השתנה ב-180 מעלותBuzzilla המתמחה בניטור ומחקר שיח חברתי, בדקה את השינויים ברשתות בעקבות החלטת ביהמ"ש להוריד את קמפיין "שוקה". לפחות תקשורתית וציבורית - לשכת סוכני הביטוח הרוויחו. ויש עוד נתונים
פרסום ראשון
תנ"צ ברכה נפגש עם עיתונאית - והסכים להתראיין לסרט דוקו על חייוההשמצות בתקשורת, העתירה נגדו לבג"צ, האיומים על חייו והתחושות הקשות של בני המשפחה. שלב העבודה על סרטם העיתונאית מאירי והמפיק דוד מנדיל שישודר השבוע ב'קשת', החל עוד בחייו, והוא אף רצה לומר את דבריו - גם לאחר שהמשטרה ביקשה למנוע זאת ממנורייטינג
'המסע המופלא של אהרוני וגידי' צמודה ל'אבודים' של צופית גרנטהפריים טיים הורכב ברובו משידורים חוזרים, כאילו אין צופים בחגים. שידור חוזר של תכנית המסעות הקולינארית ניפק 12.5% מול 15.1% ל'אבודים'. חדשות העו10' בשפל של שנה - עם 7.8%