המודל מבוסס על שילוב מיקום קבוע בתוצאות החיפוש ותשלום על פי מספר כניסות מודל הפרסום החדש, אמור לחסוך מהמפרסם זמן ומשאבי ניהול ומעקב אותם הוא משקיע כיום במנועי החיפוש
הרהורים בעקבות יום עיון בנושא Enterprise WEB 2.0. כיצד הוויקי, הבלוג והדיג ילבשו חליפת עסקים וישתלבו בארגונים שהמילים "שיתופיות" ו"חלוקת ידע" הן ערכים הרחוקים מאוד מיישום אמיתי עבורם
מדובר במערכת מיגון ראשונה שאושרה לשיווק בפלורידה העשויה מאלומיניום ועמידה בפני סופות. החברה מייעדת אותה לשיווק גם בלואיזיאנה, צפון קרוליינה וטנסי - מוכות ההוריקנים