טלפארם נכנסת לשוק מזון לבע"ח המוערך ב-220 מ' ש'
חברת טלפארם, מקבוצת פישמן רשתות, נכנסת לתחום שוק המזון לחיות מחמד ומרחיבה את חטיבת פטפארם שהינה חטיבה מתמחה באספקת מוצרים על ידי הפצה מהירה לנקודות מכירה ולמרפאות וטרינריים ותשווק מוצרי מזון וטרינריים, מוצרים רפואיים, תוספי תזונה ומזון לחיות מחמד.
ממחקר שוק שביצעה חברת טלפארם עולה שלכ-22% מבתי האב בישראל יש כלב אחד לפחות ול-10% מבתי האב בישראל יש חתול אחד לפחות. שוק המזון לחיות המחמד מוערך בכ-220 מיליון שקל. את מרבית המזון לחיות המחמד (כלבים וחתולים) קונים בחנויות המתמחות לחיות המחמד ברשתות השיווק רשתות DIY וטרינרים, פנסיונים ומגדלים.
78% משוק המזון לחיות מחמד הינו מזון לכלבים ו-22% מהמזון לחיות מחמד הינו מזון לחתולים. מרבית הכלבים ניזונים מאוכל יבש יותר מאשר לח בעוד שמזון החתולים נמצא עדיין במעבר למזון יבש.
אורן מטלון, שהינו מנהל פעילות של חטיבת פטפארם מציין, כי "לאחרונה הציף את ארה"ב וגם את ישראל טרנד מוצרי בריאות שהגיעו גם לחיות המחמד. מהחברה נמסר, כי לאור הצורך שעלה בשוק בישראל לספק מזון מועשר יותר לחיות המחמד, החליטה ההנהלה לפתוח חטיבה חדשה פטפארם שתספק סדרת מוצרים לחיות המחמד עשירים יותר עם תוספי תזונה".
בשלב הראשון "פטפארם" תשיק מותג חדש VITA GRAY - סדרת רטבים המעשירה, לדבריה, את הארוחה של חיות המחמד בטעם מעורר תיאבון ובתוספים של ויטמינים חיוניים לכלבים וחתולים.
הסדרה כוללת 4 מוצרים: רוטב VITA GRAY בטעם עוף לכלב, רוטב VITA GRAY בטעם גבינה לכלב, רוטב VITA GRAY בטעם סלמון לחתול רוטב VITA GRAY בטעם עוף לחתול. מחיר הרטבים לצרכן: 39 שקל.