הציבור מעדיף מניות "חברתיות" על פני יותר רווחיות
כך עולה מסקר של מכון הגל החדש שמציגים בבורסה בתל אביב. כ-78.3% מהציבור סבור כי על החברה לדאוג לאינטרסים של בעליה, אך גם לתרום לחברה
סקר של מכון "הגל החדש מעלה ממצאים מעניינים על העדפות ההשקעה של כלל הציבור הישראלי. מהנתונים ניתן להתרשם כי רוב הציבור יעדיף חברות התורמות לקהילה ולחברה על פני כאלה הפוגעות או לא מבצעות פעילות בתחום. תוצאות הסקר הצביעו על כך שכ-64% מהציבור סבורים כי יעדיפו להשקיע בחברה שהיא פחות רווחית אך תורמת לקהילה ולאיכות הסביבה, בעוד 19.6% מהציבור מעריך כי ישפיע בחברה רווחית, אך פוגעת באיכות הסביבה או בקהילה. כ-78.3% מהציבור סבור כי על החברה לדאוג לאינטרסים של בעליה, אך גם לתרום לחברה, בעוד רק כ-11% סבורים כי על החברה לדאוג לאינטרסים של בעליה ולהרוויח כמה שיותר. עוד עולה מהסקר שבוצע כי כ-73.2% מהציבור מעריכים כי יושפעו אם ידעו שיש חברה הפוגעת בקהילה או באיכות הסביבה, בבואם לבחור אם להשקיע במנייתה.