היי-קיו יוצאת בקמפיין בהיקף של מיליון שקל

הקמפיין יעלה בעיתונות, שילוט חוצות, פעילויות קד"מ ויח"צ תחת הסיסמה: "מי באמת מספר 1?". הקמפיין נסמך על סקרי דעת קהל הבוחנים את שביעות הרצון מהחברה
חזי שטרנליכט |

חברת High Q הודיעה היום כי היא עולה בקמפיין פרסומי חדש וגדול בו תשווק קורס ההכנה הייחודי שלה לבחינה הפסיכומטרית. היקף הקמפיין מוערך בכמיליון שקל. הקמפיין יעלה בעיתונות, שילוט חוצות, פעילויות קד"מ ויח"צ.

סיסמת הקמפיין: "מי באמת מספר 1?" אשר נסמך על סקרי דעת קהל הבוחנים שביעות רצון מ-High Q מול המתחרים הישירים. הקמפיין מנוהל על-ידי מחלקת הקריאייטיב שהוקמה לאחרונה בחברה, ומנוהלת ישירות על-ידי מנכ"ל החברה, עו"ד ערן שטיין.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה