GNC
רשת GNC הודיעה היום כי הגדילה את תקציב הפרסום של מוצר הדיאטה של החברה - הציטוזן ב-50%, והוא יעמוד עתה על 750,000 שקל. GNC עלתה לאחרונה בקמפיין לציטוזן.
תמי גלילי מנכ"ל GNC: "בעקבות הביקוש הרב לציטוזן מאז תחילת הקמפיין, הוחלט להגדיל משמעותית את תקציב הפרסום למוצר. הצלחת הציטוזן נובעת מהביקושים הערים בשוק למוצרי דיאטה אמינים של חברות מוכרות. לדבריה, הקמפיין למוצר ציטוזן מסייע באופן משמעותי גם לחיזוק המותג GNC, והראיה לכך מאז תחילת הקמפיין עלתה הדרישה ליתר מוצרי החברה.