רשת בודי שופ מתכננת הקמת 24 סניפים נוספים עד 2008

בימים אלו חתמה הרשת על הסכם עם רשת המשביר לצרכן על פתיחת 5 סניפים בקניונים שונים בקונספט של 'חנות בתוך חנות'. בין השנים 2003-2004 גדלו מכירות הרשת ב-15% והגיעו ל-30 מ' ש'
שרון שפורר |

בימים אלו חתמה רשת BODY SHOP ישראל על הסכם עם רשת המשביר לצרכן החדשה על פתיחת חמישה סניפים בקניונים שונים בקונספט של 'חנות בתוך חנות'. החנות הראשונה תיפתח כבר במהלך חודש זה בקניון איילון בר"ג בשטח של 40 מ"ר. שני סניפים נוספים יפתחו בחודשים הקרובים בהשקעה של 500 אלף שקל.

רשת חנויות בודי שופ פועלת להקמת 24 סניפים נוספים עד שנת 2008. כיום מונה הרשת 26 סניפים בפריסה ארצית מהם נפתחו 5 סניפים בשנה האחרונה והשנה יפתחו 5 סניפים נוספים.

בין השנים 2003-2004 גדלו מכירות הרשת ב-15% והגיעו להיקף של 30 מיליון שקל. במהלך חמשת החודשים הראשונים של שנת 2005 נרשם גידול נוסף של 20% במחזור המכירות.

רשת "בודי שופ" עוסקת בייצור ושיווק של תכשירים לטיפול ופינוק מהטבע, והינה הרשת עם מספר הסניפים הגדול ביותר בתחום בארץ. הרשת הינה בבעלות מלאה של תשלובת ד"ר פישר.

מהרשת נמסר, כי כחלק מההתרחבות היא מבצעת את המהלכים האסטרטגיים הבאים:

חנויות הרשת עוברות תהליך של עיצוב ומיתוג המעצים את חווית הקנייה, אשר בסופו תראנה כל חנויות הרשת זהות. הקונספט העיצובי החדש קיים היום כבר בחנויות של סניפי קניון השרון בנתניה, קניון בי"ח וולפסון ובקניותר בנס ציונה.

מהלך נוסף, הינו הרחבה של מטה הרשת על ידי גיוס מנהלות מותג, מנהלי אזורים ומנהלי סניפים נוספים, כחלק מההתארגנות לפריסה גדולה יותר של סניפים.

הרשת משיקה בימים אלו סדרות נוספות אשר יתווספו לתמהיל הקיים. לדברי דני בראון, הוא מנכ"ל BODY SHOP: "המגמה בעולם היא למוצרי פינוק בהשראת מוצרים מתחום המזון. כחלק ממגמה זו אנו משיקים בימים אלו סבוני שוקו-וניל, פילינג-סורבה וסדרת מוצרים רחבה המבוססת על פירות אקזוטיים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה