עיתוי הפסח הביא לירידה במכירות ורדינון ל-17.1 מ'

מ-18.1 מ' ש' שהרוויחה ברבעון המקביל - הראשון של 2005. מדווחת גם, כי מכירות השלישי ה-1 צמחו ב-25% ל-28.7 מ' ש' בשליש המקביל. הרווח הנקי ירד ב-17% ל-1.5 מ' ש'
שרון שפורר |

חברת ורדינון טקסטיל העוסקת בעיצוב, ייצור, יבוא שיווק והפצה של מוצרי טכסטיל לבית, מפרסמת (ב') את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2005.

מכירות החברה הסתכמו ברבעון החולף בכ-17.1 מיליון שקל, לעומת 18.1 מיליון שקל ברבעון המקביל, אשתקד. הירידה במכירות מוסברת בעיתוי של חג הפסח השנה שחל הפסח ב-23 באפריל ואילו בשנה קודמת הוא חל ב-6 באפריל. מאחר ועיקר המכירות לפסח מתרכזות בשבועיים שלפני החג חלו השנה רב מכירות הפסח באפריל, ויכללו רק בדוחות הרבעון השני.

בארבעת החודשים הראשונים של שנת 2005 הסתכמו המכירות בכ-28.7 מיליון שקל, לעומת כ-22.8 מיליון שקל, בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-25%. הגידול במכירות מוסבר בהצלחת החדרת המותג ורדינון ובפתיחת חנויות חדשות.

הרווח הגולמי של ורדינון הסתכם ברבעון הראשון בכ-10.4 מיליון שקל, גידול של כ-5.5% בהשוואה לרבעון הראשון אשתקד. שיעור הרווח הגולמי מהמכירות עמד על כ-60.9% בהשוואה ל-54.4% ברבעון הראשון אשתקד. עיקר הגידול ברווח הגולמי נובע משיפור במחירי המכירה והגדלת שיעור המכירות ברשת חנויות החברה. הרווח התפעולי הסתכם ברבעון בכ-2.3 מיליון שקל, לעומת 2.2 מיליון שקל.

ובשורה התחתונה. החברה הציגה ירידה ברווח הנקי ובשיעור של כ-17% ל-1.5 מיליון שקל, אל מול 1.8 מיליון שקל שהרוויחה ברבעון הראשון של 2004.

יו"ר הדירקטוריון של החברה, דן ורדינון אומר, כי "התוצאות של הרבעון הראשון של השנה מצביעות על המשך מגמת הצמיחה של החברה כפי שבאה לידי ביטוי בדוחות הכספיים". ורדינון הוסיף וציין, כי "במהלך הרבעון הראשון פתחה החברה 2 חנויות חדשות ובסוף הרבעון מספר החנויות של החברה עמד על 26 חנויות. בכוונת החברה להמשיך במדיניות ההתרחבות ולפתוח חנויות נוספות. הצלחת החברה מוסברת בשם המותג ורדינון ההולך ומתחזק, הנשען על החדשנות של החברה בתכנון ובעיצוב המוצרים המותאמים לצרכים של הלקוחות בישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה