יפעת בקרת פרסום: המפרסם המוביל - שופרסל

"פסח משמש כקטליזטור לרשתות שיווק עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-10 מ' ד'". בנבחרים גם: הקמפיין המוביל - פלאפון חו"ל, המותג המוביל - שופרסל דיל ומשרד הפרסום המוביל - באומן בר-ריבנאי
שרון שפורר |

דירוג חודש אפריל של "יפעת בקרת פרסום" במחירים ריאליים קובע: המפרסם המוביל: רשת שופרסל, הקמפיין המוביל: פלאפון חו"ל המותג המוביל: שופרסל דיל ומשרד הפרסום המוביל: באומן בר-ריבנאי.

יפעת בקרת פרסום, מקבוצת יפעת, תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש אפריל 2005.

מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, נתי יעקובי, מוסר, כי "חג הפסח משמש ללא ספק כקטליזטור לתת ענף רשתות שיווק המוביל את טבלת תתי הענפים באופן ניכר עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-10 מליון דולר במחירים ריאליים".

המותג המוביל בפרסום בקטגוריה בחודש אפריל הוא שופרסל דיל עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.3 מליון דולר ומגוון קמפיין באמצעות משרד גיתם BBDO. תת ענף בולט נוסף החודש הוא רכב פרטי וזאת על רקע הגעת דגמי 2006. המותג המוביל בפרסום בקטגוריה הוא סיטרואן המפרסמת את C4 באמצעות זרמון גולדמן.

במקום הראשון בטבלת המפרסמים ממוקמת רשת שופרסל עם הוצאה של כ-2.7 מיליון דולר. P&G ממוקמת החודש במקום השני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.4 מליון דולר בעיקר בשל פרסום להד אנד שולדרס באמצעות באומן בר ריבנאי ולאולוויז באמצעות גלר נסיס.

סלקום היא המפרסמת הסלולרית המובילה החודש עם התמקמות במקום השישי והוצאה ריאלית לפרסום של כ- 1.2 מליון דולר. סלקום מפרסמת החודש את סלקום ווליום "עולם של מוסיקה ישראלית" באמצעות משרד מקאן אריקסון.

באומן בר ריבנאי מוביל החודש בגדול את טבלת משרדי הפרסום עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-8.4 מיליון דולר במחירים ריאלים. המפרסמים הבולטים של המשרד החודש הם HOT ("סרטים מכאן" ותווי קנייה מתנה בהצטרפות), סופר פארם (חגיגת אביב), רשת ACE, פלאפון ועוד.

יעקובי מוסיף, כי משרד פרסום בולט נוסף החודש הוא ברוקנר נטע הממשיך להתברג ב- 20 הגדולים וממוקם במקום 14 החודש עם פרסום בולט למקרר אמקור, יקבי רמת הגולן, וולה קולסטון ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה