עליה של 4.8% במכירות רשתות השיווק בפברואר-אפריל
בהמשך לעלייה של 3.3% בשלושת החודשים נובמבר 2004 - ינואר 2005. במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה יציבות בשלושת החודשים הללו, לאחר ירידה של 3.5% בשלושת החודשים הקודמים
על פי נתוני המגמה, בשלושת החודשים פברואר-אפריל 2005 נרשמה עלייה של 4.8% בחישוב שנתי בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, בהמשך לעלייה של 3.3% בשלושת החודשים נובמבר 2004-ינואר 2005.
במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה, על פי נתוני המגמה, יציבות בשלושת החודשים פברואר-אפריל 2005, לאחר ירידה של 3.5% בשלושת החודשים נובמבר 2004-ינואר 2005.
נתוני המגמה, מזכירים בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם אספו וניתחו את הנתונים, מנוכים מהשפעת גורמים בלתי סדירים, בנוסף לניכוי העונתיות וניכוי לפי מספר ימי עבודה וימי חג.