עליה של 4.8% במכירות רשתות השיווק בפברואר-אפריל

בהמשך לעלייה של 3.3% בשלושת החודשים נובמבר 2004 - ינואר 2005. במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה יציבות בשלושת החודשים הללו, לאחר ירידה של 3.5% בשלושת החודשים הקודמים
שרון שפורר |

על פי נתוני המגמה, בשלושת החודשים פברואר-אפריל 2005 נרשמה עלייה של 4.8% בחישוב שנתי בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, בהמשך לעלייה של 3.3% בשלושת החודשים נובמבר 2004-ינואר 2005.

במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה, על פי נתוני המגמה, יציבות בשלושת החודשים פברואר-אפריל 2005, לאחר ירידה של 3.5% בשלושת החודשים נובמבר 2004-ינואר 2005.

נתוני המגמה, מזכירים בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם אספו וניתחו את הנתונים, מנוכים מהשפעת גורמים בלתי סדירים, בנוסף לניכוי העונתיות וניכוי לפי מספר ימי עבודה וימי חג.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה