צרכנות ושיווק: קוקה קולה משקיעה ב'רוסיה מאהבה'
* המותג קליק של יוניליוור ישראל, מממשיך להפתיע ולגוון ומשיק מוצר חדש: קליק מריר ? כדורי תירס מצופים שוקולד מריר חלבי. המוצר מצטרף למשפחת מוצרי השוקולד בתפזורת של "קליק", ביניהם: וופל, כריות, ביסקוויט, כדורים, חום לבן, קורנפלקס, שקדים, בייגלה ועוגי. קליק מריר הינו מוצר התפזורת המריר הראשון של "קליק", שפותח על מנת לענות לדרישות קהל הצעירים וצעירים ברוחם, אוהבי השוקולד המריר. בחברה מציינים, כי קליק מוביל את קטגוריית מוצרי השוקולד בתפזורת, עם נתח שוק של 70% (נילסן, מארס 2005).
* מבשלות בירה ישראל, המשווקת את מותג הבירה האירי גינס, תקיים לראשונה בישראל פסטיבל בירות אירי ייחודי וססגוני לתקופה מוגבלת, במסגרתו תציע מגוון בירות איריות שטרם נחשפו בארץ. פסטיבל הבירות האיריות של גינס יערך בתאריכים 22-28 למאי, בחמשת הפאבים האיריים בישראל: מולי בלומס בתל אביב, ליאו בלומס בתל אביב, דבלין ברחובות,דבלין בהרצליה פיתוח וטמפל בר במתחם סינמה סיטי, גלילות.
* חברת קוקה-קולה ממשיכה זו השנה השלישית ברציפות במתן חסות לקונצרט מ"רוסיה באהבה" שהינו האירוע המוזיקלי המוביל של השנה במגזר הרוסי. החסות של קוקה-קולה, בהשקעה של כ-350,000 ₪, כוללת פעילות שטח מיוחדת, במסגרתה ישלהבו מתופפים ססגוניים את קהל המבקרים, לצד להטוטנים ורקדנים שיעברו בשטח הקונצרט בתהלוכה חגיגית.