אורקל תבצע השקעה בולטת של מיליון ש' במיתוג בישראל
אורקל ישראל יוצאת בימים אלה בקמפיין מיתוג הכנס הטכנולוגי השנתי שלה, בהשקעה מדווחת יוצאת דופן בענף התוכנה הישראלי - של מיליון שקל. הקמפיין יעלה בעיתונות היומית, המקצועית, באינטרנט ואתרים המובילים.
בכנס מתוכנן של החברה, שהוא האירוע הגדול ביותר בישראל לטכנולוגיות מחשוב, תחשוף אורקל את הגרסה החדשה של משפחת מוצרי 10g, עם דגש על הפתרונות החדשים של אורקל למקבלי החלטות בתחומי הBusiness Intelligence - Business Integration.
הכנס יתקיים ביום שני ה-6 ביוני, 2005 במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב והוא מיועד למנכ"לים, מנהלי מערכות מידע, מנהלי שיווק, מנהלי צוותי פיתוח, מפתחים ומקצועני DBA.
תומר מירום, מנהל תקשורת שיווקית ב-Oracle הדגיש: "הפלפל החריף איתו בחרנו למתג את הכנס מייצג את הפתרונות החמים והחריפים של Oracle העומדת בראש התעשייה. התחדשותה המתמדת של Oracle באה לידי ביטוי בקריאטיביות של הקמפיין".
החברות המעניקות חסות זהב לכנס הן: Network Appliance Intel, HP, CA. מיתוג הקמפיין התבצע על-ידי "רספקט", קמפיין האינטרנט בוצע על ידי E-dologic.