טירת צבי: נמכור בשרים ב-5 מיליון שקל עד ל"ג בעומר
יומיים לפני יום העצמאות מדווחת "טיב טירת צבי", על גידול חד במכירות מוצרי הבשר, הנקניקיות והנקניקים של החברה, מסדרת המוצרים המצוננים וסדרת "הכי בשר שאפשר", הצפוי להסתכם בכ- 200 טון בשר על האש לחג. "טירת צבי" צופה גידול של 30% במכירת נקניקיות לקראת ל"ג בעומר וצופה כי סך המכירות לתקופה הכוללת של יום העצמאות ול"ג בעומר יעמוד על למעלה מ-5 מיליון שקל.
אחוזי מכירות גבוהים במיוחד רשמה סדרת הנקניקיות החדשה של החברה "ענקניקיות"- נקניקיות ענק בתיבול פיקנטי, הייחודיות בגודלן, שאין שני לו בישראל. הסדרה הושקה במיוחד לרגל החג ותשווק במהלך כל השנה. עד כה, כשבוע בלבד לאחר ההשקה, נמכרה סדרת ה"ענקניקיות" בעשרות אלפי יחידות וצפויה להגיע עד ל"ג בעומר לסך מכירות של כחצי מליון שקל.
כמו כן, נרשמו לקראת החג נתוני מכירות גבוהים במיוחד למוצרים סטייק עין אנטריקוט 800 גרם והמבורגר אמיתי 100% בקר 400 גרם מסדרת "הכי בשר שאפשר" של החברה.
"כמדי שנה, גם השנה חל גידול בביקוש למוצרי הבשר והנקניקים של טירת צבי סביב יום העצמאות וגידול דומה צפוי לחול גם בל"ג בעומר. על מנת לעמוד בביקוש הגבוה למוצרינו לקראת החגים, תגברנו את כמות הייצור במפעל, ואנו נערכים לספק לקהל לקוחותינו, הנהנה ממוצרינו בכל השנה, ממגוון מוצרינו גם בימות החגים", מסר מנהל השיווק של טירת צבי, קלמן פסקה.
"השנה, מתוך מודעות לצורכי הציבור הישראלי בחגים אלו, המאופיינים בפעילות פיקניקים מרובה ו"על האש", השקנו סדרת נקניקיות ייחודית בגודלה "ענקניקיות"- המותאמת ישירות להכנה במנגל. המדובר בנקניקיה גדולת מימדים באופן המונע החלקתה מבין סורגי מתקן המנגל, ובעלת תיבול ומרקם ייחודי המקל על הטיפול בנקניקיה. לשמחתנו זוכה הסדרה להצלחה גדולה וביקוש גבוה בציבור, עליו מעידים נתוני המכירות הגבוהים של המוצר כבר עם השקתו לקראת החג".
סדרת "הכי בשר שאפשר" של טירת צבי, הזוכה אף היא לביקוש גבוה לקראת החגים כוללת 14 מוצרים איכותיים המיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובאמצעות ציוד טכנולוגי חדשני וברובם מיועדים להכנה על האש: המבורגר, המבורגר אמיתי, סטייק, סטייק בורגר, 3 סוגי קבב, גולש, נקניקיות ברביקיו דרום אמריקאיות, נקניקיות מרגז, 3 סוגי בשר טחון וקישקע .
הסדרה, שהושקה לפני כשנה, זוכה למובילות באופן אבסולוטי, ובהשוואה למוצרים מתחרים שהושקה לפני כשנה ותפסה מאז ההשקה נתח שוק מרשים של כ-15% משוק הבשר על האש. כל הבשרים הטחונים, הסטייקים, הקבבים והמבורגרים הכלולים בסדרה, מיוצרים ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.