יוניליוור במקום הראשון בהיקף הפרסום בחודש מרס
"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת היום (ב') את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש מרץ 2005. נזכיר כי אתר החדשות ביזפורטל, שייך לחברת קו מנחה, שהיא חלק מקבוצת יפעת. המפרסמים במקום הראשון ממשיך להוביל את טבלת המפרסמים, יוניליוור ישראל עם פרסום בולט הן צורנית והן ברמת ההשקעה הכספית לכריות באמצעות משרד באומן בר ריבנאי. חברת פלאפון הממוקמת במקום השני היא המפרסמת הסלולרית המובילה החודש עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.6 מליון דולר ופרסום בולט עם מבצע ESC לחיילים באמצעות משרד אדלר חומסקי וורשבסקי. מדלגת מהמקום ה-12 אל המקום השלישי חברת בזק החודש עם קמפיין תדמיתי רחב היקף תוך שימת דגש על מחירים עדיפים בהתקשרות לסלולר באמצעות משרד אדלר חומסקי וורשבסקי. משרדי פרסום במקום הראשון מראשית השנה ממשיך להוביל משרד הפרסום מק'אן אריקסון עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 8 מליון דולר. אדלר חומסקי וורשבסקי עולה מן המקום הרביעי בדירוג פברואר אל המקום השני בדירוג מארס באמצעות השקעה ריאלית בפרסום של כ-7.6 מליון דולר. הלקוחות הבולטים של המשרד החודש הם: בזק, מפעל הפיס (לוטו), קלאב מרקט (אקסטרא תו), פלאפון, תמי 4, הום סנטר ועוד.
משרד בולט נוסף החודש הוא ברוקנר נטע המפגין צמיחה לאחרונה וממוקם במקום ה- 15 עם פרסום לאבן קיסר, דן דיזיין סנטר, יקבי רמת הגולן, מקרר אמקור ועוד. תתי ענפים חודש מארס הוא תחילת עונת הפרסום לפסח ובאופן טבעי מתמקם תת ענף רשתות שיווק בראש טבלת הקטגוריות עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 5.4 מליון דולר. המפרסמת הגדולה בקטגוריה היא סופר פארם עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 680 אלף דולר והכרזה על "יום לייף סטייל" ו"חגיגית בשמים" באמצעות משרד באומן בר ריבנאי.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מוסר: "הבנקים שכלל לא מוקמו ברשימת 20 תתי הענפים המובילים בפרסום בחודש פברואר ממוקמים החודש במקום הרביעי בטבלה, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.1 מליון דולר בעיקר בשל השקעה מאסיבית בפרסום של לאומי המשיק את הלוואת האקספרס FUTURE CREDIT באמצעות משרד מקאן אריקסון.
תת ענף הופעות מתמקם החודש במקום ה-12 עם השקעה ריאלית בפרסום של כ-1.3 מליון דולר ופרסום ניכר לפסטיבל האביב מאת החברה העירונית ראשל"צ בביצוע פרסום תהילה".