דרך היופי: אינטרקוסמא מאשרת - בודקת כניסה לארה"ב

יצרן הקוסמטיקה הישראלי מאשר פרסום בעתונות לפיו הוא נמצא בשלבים ראשוניים לכניסה למשק האמריקני בתחום הקמעונאי. מדובר יהה במותגים קיימים של החברה, מבהירים באינטרקוסמא
חזי שטרנליכט |

בחברת הקוסמטיקה אינטרקוסמא מגיבים היום לבורסה לכתבה שפורסמה ב-18 באפריל בעיתון "גלובס". החברה מציינת כי היא נמצאת ב"שלבים ראשונים בלבד", לדבריה, בכל הנוגע לבדיקת אפשרות לכניסה לפעילות בחו"ל בתחום הקמעונאי. באינטרקסומא ציינו כי הם בוחנים את האפשרות להקמת רשת של חנויות העוסקות בתחומי הקוסמטיקה וטיפוח הגוף בארה"ב. עוד מציינים בחברה כי המותגים שהם שוקלים למכור בחנויות אלה הם מותגים קיימים של החברה, מותגים נוספים אשר נמצאים בשלבי פיתוח בחברה ומותגים של יצרנים אחרים. עוד דבר שצוין הוא כי בחברה הצטבר ידע רב בנושא של פיתוח מוצרים ופיתוח אריזות ובדעתה לנצל אותו גם במסגרת האפשרות שנבדקת. באינטרקוסמא מציינים כי מיקומה האפשרי של הרשת בארה"ב נובע מגודל ואופי השוק שם. במידה ותוצאות הבדיקות שעורכת החברה יצביעו על כדאיות והחברה תצליח להתקשר עם גורמים מתאימים בשוק האמריקאי מתכננת החברה לפתוח חנות אחת או שתיים כ"פיילוט" . בחברה ביקשו להבהיר כי טרם השלימו את הבדיקות לגבי העלויות הצפויות לגבי הקמת חנות או חנויות ה"פיילוט" כאמור. עוד הדגישו כי עדיין לא התקיימו פגישות ודיונים בין החברה לבין גורמים בארה"ב בהקשר לפרויקט הנבדק וממילא לא נערכו כל התקשרויות בין החברה לבין הגורמים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה