"העין השלישית": שאנטי במיליון שקל מעפולה ועד אילת
"העין השלישית", רשת חנויות הקונספט לאופנת שאנטי, מעלה לראשונה קמפיין פרסומי. הרשת, המציעה אופנה ייחודית המעוצבת בישראל ומיוצרת בהודו, תפרסם קטלוג קיץ אשר יופץ בדיוור ישיר למועדון הלקוחות של הרשת. במקביל, יעלה קמפיין פרסומי, על גבי אוטובוסים באמצעות חברת כנען פרסום בתנועה. הקמפיין אשר יחל השבוע ויימשך כחודש וחצי יתנוסס על גבי קווי אגד ודן בערים עפולה, אשדוד, רחובות, ראשל"צ, נתניה פתח תקווה תל אביב והוד השרון, בהן פזורה הרשת.
בקמפיין השיווקי יושקעו מיליון שקל. אבי אורבך מנכ"ל העין השלישית: "החלטנו להרחיב הקיץ את הפעילות השיווקית של הרשת בעקבות טרנד השאנטי אשר שטף את האופנה העולמית והישראלית ואשר בו אנו מתמחים עם ההיצע הרחב והמגוון האטרקטיבי ביותר בארץ. הצפי הוא כי אופנת השאנטי רק תלך ותתחזק גם בעונות הבאות והדים לכך ניתן לראות במעצבים הבינלאומיים המחפשים ללא הרף מקורות השראה בבזארים ושווקים ברחבי העולם."
במקביל, מתרחבת הרשת המונה 10 סניפים ברחבי הארץ ופותחת שני סניפים נוספים בפתח תקווה ובאשדוד. החנויות נפתחות בקונספט המזוהה עם סניפי הרשת הקיימים, המתבסס על סמלים ואלמנטים השאובים מהתרבות ההודית. כאמור, סך ההשקעה השיווקית לעונת הקיץ עומדת על כמיליון שקל. תקציב יחסי הציבור נמסר למשרד "זאביק דרור יחסי ציבור".