מבזקי צרכנות ושיווק: מקסי מדיה תפרסם על עגולים

זכתה במכרז עיריית ת"א לעמודי הפרסום הוותיקים. פלאפון תחשב את הקלוריות בחג. יוניליוור בפרסום אינטראקטיבי ל-AXE. פריגת על המפה, פרו-פלאן במבצע, מינויים ועוד
שרות Bizportal |

* יוניליוור ישראל ממשיכה למנף את הפעילות השיווקית למותג AXE ועולה בקמפיין פרסום אינטראקטיבי ייחודי בסינמה סיטי. במסגרת קמפיין הפרסום תתבצע פעילות אינטראקטיבית, ראשונה מסוגה בישראל שתיערך בלעדית בסינמה סיטי, בפיתוחה והפעלתה של קבוצת גרטלר דוידוב. במהלכה, תוקרן פרסומת של דאודורנט AXE לפני כל סרט שיוקרן בסינמה סיטי. בסופו של סרטון הפרסום תעלה שאלה אינטראקטיבית המזמינה את קהל הצופים לשלוח תשובה מיידית באמצעות SMS. הצופה הראשון שיענה עליה נכונה וישלח את התשובה באמצעות SMS, יזכה בפרס שימתין לו במזנון.

* קבוצת פרסום החוצות מקסי מדיה זכתה בזיכיון לפרסם על עמודי המודעות העגולים ברחובות תל אביב. בתל אביב פזורים 257 עמודי מודעות עגולים אשר שמשו עד היום לפרסום מודעות מטעם העיריה, פעולות תרבות ובידור וגם לפרסום פירטי של תושבים.

חברת מקסי מדיה משקיעה בפרוייקט עמודי המודעות כ-2 מיליון שקל. עיקר ההשקעה היה ניקוי עמודי המודעות משכבות הדבק והמודעות שהצטברו עליהם במשך השנים ובהכנתם לפרסום מקצועי ואיכותי. החברה תתקין על כ-160 עמודי מודעות הממוקמים במקומות הנצפים ביותר ראש מעוצב ובו תותקן תאורה פנימית אשר תאיר את המודעות בשעות החשיכה.

* פלאפון בשיתוף עם פורטל האינטרנט תפוז משיקים לקראת הפסח שירות שיעזור ללקוחותיה לעבור את החג בשלום "קלורינה- קלי קלות". לקוחות פלאפון יוכלו לקבל בשיחה סלולרית נתונים וערכים קלוריים לגבי מגוון רב של פריטי מזון ומשקאות. כמו כן, השירות מחשב כמה קלוריות תשרפו בשעה במגוון סוגים של פעילות גופנית.

* פריגת, המותג המוביל בישראל בתחום המיצים והמשקאות מבוססי הפרי, יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם חברת מפה, כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של פריגת להדגשת ערכי המותג והחיבור לטבע. במסגרת הפעילות, מציעה פריגת את מפת הפיקניקים החדשה של חברת מפה לשנת 2005 הכוללת מפת כבישים עדכנית, המלצות לבילויים בטבע ופיקניקים ב ? 100 אתרים מומלצים.

המהלך, של פריגת, ייתמך במבצע שיווקי גדול ברשתות השיווק, החל מה-1 באפריל. במסגרת המבצע: כל הרוכש מארז הכולל זוג בקבוקי סחוט, יקבל במתנה מפת אתרי פיקניקים ממותגת פריגת. כמו כן, מתוכננים שיתופי פעולה נוספים עם "מפה" במהלך שנת 2005 לתקשור חוויית הטבע של המותג.

* נסטלה-פורינה יוצאת במבצע אטרקטיבי לרגל האביב ופתיחת עונת הטיולים: בקניית שק 17 ק"ג פרו-פלאן לכלב מקבלים

אטלס צופית מהודר לטיולים בארץ במתנה. פרו-פלאן הינו מותג סופר פרימיום הכולל מוצרי מזון יבשים לכלבים ולחתולים, המהווה פתרון שלם ומקיף לתזונה פונקציונלית (בריאותית) של חיות מחמד.

* ארקיע מציעה בפסח מבצע למשפחות בקלאב רובינזון NOBILIS ? בלק, באנטליה וב-LYTTOS BEACH - כרתים. המחירים יעמדו על 1118-2405 דולר באנטליה ועל 1146-2691 בכרתים. המחיר כולל: טיסות הלוך ושוב, העברות, 3 לילות בקלאב על בסיס פנסיון מלא, מיסי נמל והיטלים.

* לקראת האביב יוצאת סונול במבצע לקהל הנהגים ומציעה מארז הכולל בקבוק (2 ליטר) נוזל לשטיפת שמשות הרכב + בקבוק עם ראש מתיז לשטיפת חלונות (750 מיליליטר). הנוזל מונע סתימות במתזים של הרכב, ומונע הדבקות לכלוך לשמשות.

* השלב השני של אליפות החיפוש יתקיים במסגרת ערב מיוחד שכולו אינטרנט. בערב, שיתקיים ב-1 במאי, ייבחרו 4 הפיינליסטים שיעלו לגמר בכנס "מידע 2005". עורכות את האירוע: טלדן מערכות מידע שהיא הספקית מידע עסקי, מדעי וטכנולוגי ואפקה ? המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב.

* אופיר טורס בשיתוף עם אל על יוצאת במבצע חסר תקדים לקראת יום העצמאות (יציאות בין ה-9.5 ועד ה-13.5). במסגרת המבצע מחירי הכרטיסים ליעדים שונים באירופה יוזלו בכ-30% כגון: אתונה - 162$ לונדון - 322$, פריז - 243$, כשהנוסע השני ישלם בין 100$-200$: אתונה 62$, ברצלונה- 162$, וינה- 150$, פריז- 143$ ועוד. הילד הראשון בליווי 2 מבוגרים ישלם 1$ לכרטיס (ליעדים אתונה, בוקרשט, איסטנבול, לרנקה וסופיה) ובין 22$-88$ לשאר היעדים באירופה.

מינויים:

* קבוצת עזריאלי הודיעה היום על מינוי איתי רשף לסמנכ"ל השיווק של קנית עזריאלי. מדובר בתפקיד חדש בקבוצה, במסגרתו ירכז רשף את פעילות השיווק של נכסי הנדל"ן בקבוצה ויהיה כפוף לארנון תורן, מנכ"ל מרכז עזריאלי, האחראי על כלל השיווק בקבוצת עזריאלי.

במסגרת תפקידו יהיה אחראי רשף על שיווק שטחי נדל"ן המשרדים בכלל נכסי קבוצת עזריאלי, לרבות בשניים מהפרויקטים המרכזיים בהם תתמקד הקבוצה בשנה הקרובה - שיווק המשרדים בבניין השלישי - המרובע - שהקמתו תחל בחודשים הקרובים, בהשקעה של כ-50 מליון דולר

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ההסתדרות
צילום: דוברות ההסתדרות

הישג לגמלאי שירות המדינה: יצורפו לקרנות הרווחה

ההסתדרות ומשרד האוצר חתמו על הסכם לפיו החל משנת 2026, המדינה תתקצב פעילויות רווחה, תרבות ופנאי גם לגמלאים המבוטחים בפנסיה צוברת, בתנאים זהים לגמלאי הפנסיה התקציבית


הדס ברטל |

ההסתדרות ומשרד האוצר חתמו היום (ה') על הסכם קיבוצי מיוחד ופורץ דרך, המחיל את שירותי קרנות הרווחה גם על גמלאי שירות המדינה המבוטחים בפנסיה צוברת.

עד היום, נהנו רק גמלאים בפנסיה תקציבית נהנו משירותי הקרן הכוללים סבסוד פעילויות תרבות, נופש, בריאות ופנאי. ההסכם החדש קובע כי החל משנת  2026, המדינה תעביר תקציב ייעודי עבור כל גמלאי בפנסיה צוברת העומד בתנאי הזכאות, ובכך תשווה את מעמדם למעמד הגמלאים הוותיקים. פנסיה תקציבית היא שיטת הפנסיה המסורתית של עובדי המדינה עד תחילת שנות ה-2000, שבה המדינה (המעסיק) מתחייבת תשלום קצבה קבועה, בהתאם לשכר ולותק, מתקציב המדינה. מאז 2003 עובדי מדינה חדשים כבר אינם נכנסים לפנסיה תקציבית אלא לפנסיה צוברת.

עיקרי ההסכם:

שוויון מלא: קרנות הרווחה יעניקו מעתה את אותם השירותים בדיוק לכלל הגמלאים, הן במסלול התקציבי והן במסלול הצובר. 

תקצוב המדינה: המדינה תקצה סכום שנתי (הצמוד למדד) עבור כל גמלאי בפנסיה צוברת, בדומה למודל הקיים בפנסיה התקציבית. 

תחולה רחבה: ההסכם חל על גמלאי הדירוגים המיוצגים על ידי ההסתדרות בשירות המדינה. 


שר האוצר בצלאל סמוטריץ
צילום: לע"מ/יוסי זמיר

סמוטריץ׳: ״מי שלא יוריד מחירים, ימוסה״

״אני לא נגד עשירים״ אומר שר האוצר סמוטריץ׳ בנאום לקראת אישור התקציב ״אבל חייבים לטפל במונופולים״ הוא מכריז מלחמה על הבנקים והיבואנים; ״נצביע רק על חוק גיוס שוויוני״ מוסיף

מנדי הניג |
נושאים בכתבה משרד האוצר

לקראת אישור תקציב המדינה, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' קיים מסיבת עיתונאים במשרד האוצר בירושלים במהלכה נשא נאום שבו הוא פרש את קווי המדיניות הכלכלית שלו ואת המאבק ביוקר המחיה, במונופולים ובמערכת הבנקאית. בדבריו הדגיש השר את חשיבותן של הרפורמות הכלולות בתקציב ואת הצורך, לדבריו, להחזיר כוח לציבור ולשבור ריכוזיות בשווקים המרכזיים.


״אזרחי ישראל, הבנקים לא היו איתכם, בזמן שאתם התמודדתם עם ריבית גבוהה, יוקר מחיה ומשבר ביטחוני, הם גרפו עוד ועוד רווחים. וכך גם המונופולים. הם העלו מחירים כי הם פשוט יכולים. הם ניצלו את המלחמה וגרפו רווחי עתק. תסתכלו על הדוחות הכספיים שלהם ותראו בעצמכם מי שילם את המחיר.

״אנחנו הולכים לטפל בזה. לוודא שהם ישלמו את חלקם, ושאתם תקבלו בחזרה את מה שמגיע לכם. ההצלחות הביטחוניות והכלכליות של מדינת ישראל חייבות לחזור לחשבון שלכם. זה שלכם. אנחנו מרימים את הכלכלה, ומורידים את המחירים. ואני אומר לכם ביושר, אני עובד רק בשבילכם. לא מעניין אותי כמה מיליונים שפכו עליי בקמפיינים פרסומיים כדי לפגוע בי. מה שחשוב לי הוא שאתם תוכלו לחיות פה בזול וברווחה.

״אני לא נגד עשירים. ההפך. אני בעד יוזמה, עבודה ויצירה. אבל אני נגד עושק וניצול. וזה מה שעשו הבנקים בתקופת המלחמה. הייתי שר האוצר הראשון שהטיל עליהם מס, וגם עכשיו אנחנו נמסה אותם. לא ייתכן שבזמן שאתם נלחמים על הקיום הכלכלי שלכם, יש מי שגוזר קופון בעמלות ובריביות.

״לכן אנחנו פותחים את שוק הבנקאות לתחרות אמיתית. תחרות שתגרום לכל אזרח בישראל לשלם פחות ריבית על האשראי והאוברדראפט, ולקבל יותר כסף על הכסף שנמצא בפיקדונות. שוק בנקאי חייב לשרת את הציבור, לא את עצמו. במקביל, אנחנו מורידים מסים. פחות מס הכנסה בכל חודש, יותר כסף שנשאר אצלכם בכיס. זו הדרך לחזק את המשק, זו הדרך להחזיר את האיזון.