לא מאמנים בלכלכת ארה"ב: צניחה באמון הצרכנים
מדד אמון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן ירד במחצית הראשונה של החודש ל-88.7 נקודות. האנליסטים ציפו שהמדד ירד לרמה של 91.5 נקודות
רם דגן |
צניחה חדה נרשמה במחצית הראשונה של חודש אפריל במדד אמון הצרכנים אוניברסיטת מישיגין, כאשר ההערכות הן שהירידה החדה הזו נרשמת על רקע העליה המשמעותית שנרשמה בחודש האחרון במחיר הבנזין בתחנות הדלק בארה"ב.
סך הכל ירד מדד אמון הצרכנים של האוניברסיטה ב-15 הימים הראשונים של אפריל לרמה של 88.7 נקודות מרמה של 92.6 נקודות שנרשמה בחודש שעבר. האנליסטים צפו ירידה צנועה יותר לרמה של 91.5 נקודות.
מרכיב האמון בעתיד הכלכלה האמריקנית ירד במחצית הראשונה של החודש לרמה של 79 נקודות מרמה קודמת של 82.8 נקודות, בעוד שמרכיב אמון הצרכנים בתנאים הנוכחיים של הכלכלה הדרדר לרמה של 103.9 נקודות מרמה קודמת של 108 נקודות בחודש מארס האחרון.