תביעה ייצוגית נגד רשות הדואר בכ-110 מיליון שקל
כנגד רשות הדואר הוגשה אתמול (ב') בקשה לתביעה ייצוגית בהיקף של 110 מיליון שקל. התובעים טוענים כי בכל שנה לא מגיעים כ-12 מיליון מכתבים ליעדם. הם מאשימים את רשות הדואר בגרימת נזק כלכלי לשולחים. רשות הדואר, שבדיוק שובתת היום, טרם הגיבה בבית המשפט לטענות.
התובעים, חברת חברת אמרון, שמטפלים ומעניקים שירותי בשוק עריכת הדין, טענו בכתב התביעה כי מדובר במחדלים מתמשכים של רשות הדואר. לטענת החברה, הכישלון של הרשות במסירה של דברי הדואר ליעד שלהם, נעשה בהיקף נרחב ובאופן רווח והוא לא תוצאה של מחדל חד-פעמי.
עוד נטען בכתב התביעה, כי התובעת שולחת כל חודש מאות מכתבים באמצעות רשות הדואר, אך לפחות ארבעה מכתבים ששלחה לאחרונה, לא הגיעו ליעדם. התובעים נעזרים בדו"ח של משרד התקשורת שקובע כי כ-4.7% מהמכתבים הנשלחים בדואר רגיל לא מגיעים לבסוף ליעד שלהם. כל זאת מתוך כ-700 מיליון מכתבים הנשלחים בשנה ברשות הדואר.