עד סוף השנה: 12 חנויות נוספות ב-1.5 מ' ד' לאלונית

בנוסף ל-68 חנויות הפעילות כיום. במקביל חתמה על הסכם עם חברת ווילי-דוג להכנסת עמדות ממותגות למכירת נקניקיות ועל הסכם עם חברת CELL TIME לטעינה סלולרית בקופות החנויות
שרון שפורר |

בכוונתה של רשת אלונית, היא רשת חנויות הנוחות של אלון-דור ממשיכה להתרחב לפתוח עד סוף השנה 12 סניפים בהשקעה של 1.5 מיליון דולר, זאת בנוסף ל-68 הסניפים הקיימים כיום. במקביל משיקה אלונית קונספט חדש ונכנסת לתחום האוכל המהיר בסניפי אלונית, כמו גם לתחום הטעינה הסלולרית. זאת, מתוך מגמה להרחיב את מגוון השירותים הניתנים במסגרת סניפי הרשת.

בשלב ראשון, חתמה הרשת על שיתוף פעולה עם חברת ווילי-דוג, לאספקת עמדות ממותגות ומתקנים למכירת נקניקיות, מתוצרת טירת צבי, ברוב סניפי אלונית. זאת, בנוסף לרשת בתי הקפה של סגאפרדו, מסעדות מרשת פיצה האט וברגר קינג. ווילי-דוג תספק מתקנים בצורת נקניקיה, בעלי נראות בולטת, לסניפי אלונית. מתקנים אלה ישמשו את עובדי הרשת שיספקו לקונים בסניפי אלונית נקניקיות עוף פיקנטיות, נקניקיות עגל, ונקניקיות בקר אמריקאיות. רשת ווילידוג הנה רשת קנדית, והזיכיון הישראלי מוחזק על ידי דורון שחר ורם קמחי. הרשת פועלת באמצעות נקודות מכירה בקניונים ובאמצעות חנויות ייעודיות.

לאלונית, מוסרים בחברה, יתרון יחסי בולט בתחום האוכל המהיר, בשל מיקום הסניפים שלה, חלקם באזורי פריפריה, לעיתים רבות ליד אתרי נופש, טיולים וקיבוצים, בהם לא קיימים מרכזי הסעדה גדולים. לפיכך, מכירת מזון מהיר באיזורים אלה, בהם מטיילים נופשים רבים, הנו חיוני ושימושי מאוד באיזורים אלה.

במקביל לכניסה לתחום האוכל המהיר, נכנסת אלונית לתחום הטעינה הסלולרית. הרשת חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת cell-time, חברת בת של ריטליקס, במסגרתו יתאפשר למשתמשים במכשירים סלולריים לטעון את המכשירים בדקות שיחה, באמצעות הקופות בכל סניפי אלונית.

שירות הטעינה הסלולרית מחליף למעשה את כרטיסי החיוב המסורתיים הנמכרים בקיוסקים השונים. באמצעות השירות החדש, יקיש הקופאי בחנות הנוחות של אלונית את מספר הטלפון על גבי הקופה, והקופה תתקשר למרכז החיוב של חברת הסלולר, אשר תשלח אישור טעינה מודפס על ידי הקופה לידי הלקוח.

לדברי דודי ויסמן נשיא דור-אלון, "רשת אלונית, על פריסתה הגיאוגרפית הייחודית ברחבי הארץ, ממשיכה להוביל את תחום חנויות הנוחות בישראל. ככזו, אנו מחויבים להמשך פיתוח שירותים חדשים עבור לקוחות הרשת. כניסה לתחום האוכל המהיר ולתחום הטעינה הסלולרית סינרגיים לפעילות חנויות אלונית כיום, וישרתו את קהל לקוחות הרשת, בעיקר בסניפים שמחוץ למרכזי הערים, ובסניפים באתרי נופש ובפריפריה".

"כחלק מההתרחבות העסקית של אלונית, בכוונתנו לפתוח במהלך השנה הקרובה 12 סניפים חדשים ברשת, בהשקעה של 1.5 מיליון דולר. בכך יגיע מספר הסניפים הכולל ל-80, זאת כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של רשת דור-אלון להמשך התרחבות גם בשנת 2005".

רשת אלונית של חברת הדלק אלון-דור, היא החלוצה בתחום חנויות הנוחות בישראל. כיום מונה הרשת 68 חנויות נוחות. הרשת מתכוונת לפתוח עד סוף השנה 4 סניפים נוספים, בהשקעה של 1.5 מיליון דולר.

הרשת נקטה מאז יום הקמת התחנה הראשונה שלה, בגן הצפון לפני כ-11 שנה, באסטרטגיה של פיתוח מתחמים קמעונאיים סמוך לתחנות התדלוק. לדור אלון מיזמים ושיתופי פעולה עם חברות ישראליות ומותגים בינלאומיים בהם, בנוסף לרשת סופר אלונית פועלות בתחנות גם רשת בתי הקפה של סגאפרדו, מסעדות מרשת פיצה האט וברגר קינג.

בחלק מתחנות אלון, כולל המתחם הקמעונאי תמהיל חנויות שהופכות את המקום למעשה למיני קניון לכל המשפחה.

אלון מפעילה חנויות נוחות גם בארה"ב, עם רשת SEVEN ELEVEN ב-174 תחנות דלק מתוך 1700 התחנות שבבעלותה. אלון ארה"ב הינה הבעלים של חברת SCS, הזכיינית הגדולה ביותר של 7-eleven בארה"ב וצפון אמריקה.

בדומה לכל חברות הדלק הבין לאומיות, רשת "אלונית" מדגישה את הקשר בין החנות למתחם התדלוק. מפעילי ה"אלונית" אחראים על מכירת הדלק בשירות עצמי כמו גם על המכירה בחנות. קשר זה בין התדלוק לחנות יוצר, לדברי החברה, מתחם באחריות ניהולית אחת תוך שירות הלקוחות באסטרטגיה שיווקית אחת בעלת יכולת לקיים מבצעים משולבים בין הדלק לחנות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה