אסם UK חתמה על הסכם עם נסטלה המוערך ב-6 מ' דולר

ההסכם הסכם מקנה לחברת הבת של אסם בבריטניה את הזכויות להפיץ באנגליה מותגים המיובאים משווקי נסטלה בעולם. בחברה מוסרים כי מותגים אלה זכו לפופולאריות רבה באנגליה
חזי שטרנליכט |

אסם UK, חברה בת בבעלות מלאה של אסם, הודיעה כי חתמה בימים אלה עם Nestle UK, על הסכם המקנה לה את הזכויות להפיץ באנגליה מותגים המיובאים משווקי נסטלה ברחבי העולם.

ההסכם החדש, מוערך בשווי של כ-6 מיליון דולר, והוא משלש את היקף פעילות ההפצה של מוצרי נסטלה ע"י אסם באנגליה. זאת לאחר שבשנת 2000 קיבלה אסם UK את זכויות ההפצה של המותג הקולינרי של נסטלה, Maggi, הכולל אבקות מרק, קוביות מרק ותיבול, רטבים, ועוד.

ההסכם כולל הפצת שורה של מותגים בתחום משקאות האנרגיה והבריאות Milo, Caro ו-Nido, המיובאים משווקי נסטלה ברחבי העולם. Milo, הינו משקה מאלט בטעם שוקולד עשיר, המועשר בויטמינים ומינרלים, Caro הינו משקה דגנים מהיר הכנה נטול קפאין ו-Nido, הינה אבקת חלב המועשרת בפרוטאין, קלציום ואבץ.

מותגים אלה זכו לפופולאריות רבה באנגליה, בעיקר בשווקים האתניים המבוססים על יוצאי אסיה. המהלך הנוכחי יאפשר ל- אסם UK לפתח ולהרחיב את הפצת המותגים ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות ויחזק את מעמדה בשוק האנגלי בכלל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה