הסכם הפצה של 6 מיליון ד' לאסם עם נסטלה באנגליה

חברת הבת שלה, אסם UK תפיץ בשוק האנגלי את המותגים Milo, Caro ו-Nido שזוכים לפופולאריות רבה באנגליה, בעיקר בשווקים האתניים המבוססים על יוצאי אסיה
שי פאוזנר |

אסם UK, חברה בת בבעלות מלאה של אסם, חתמה בימים אלה עם Nestle UK, על הסכם המקנה לה את הזכויות להפיץ באנגליה מותגים המיובאים משווקי נסטלה ברחבי העולם. ההסכם החדש, מוערך בשווי של כ-6 מיליון דולר, והוא משלש את היקף פעילות ההפצה של מוצרי נסטלה על ידי אסם באנגליה.

נזכיר, כי בשנת 2000 קבלה אסם UK את זכויות ההפצה של המותג הקולינרי של נסטלה, Maggi, הכולל אבקות מרק, קוביות מרק ותיבול, רטבים, ועוד.

ההסכם החדש כולל הפצת שורה של מותגים בתחום משקאות האנרגיה והבריאות Milo, Caro ו-Nido, המיובאים משווקי נסטלה ברחבי העולם. Milo, הינו משקה מאלט בטעם שוקולד עשיר, המועשר בויטמינים ומינרלים, Caro הינו משקה דגנים מהיר הכנה נטול קפאין ו-Nido, הינה אבקת חלב המועשרת בפרוטאין, קלציום ואבץ.

מותגים אלה, מסבירים באסם, זכו לפופולאריות רבה באנגליה, בעיקר בשווקים האתניים המבוססים על יוצאי אסיה. בחברה אמרו היום, כי המהלך הנוכחי יאפשר ל-אסם UK לפתח ולהרחיב את הפצת המותגים ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות ויחזק את מעמדה בשוק האנגלי בכלל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה