שיפור ניכר בתוצאות מאגמה - הרבעוניות והשנתיות

שרון שפורר |

חברת מאגמה חתמה את הרבעון הרביעי של 2004 ברווח נקי של 1.1 מיליון שקל, מדובר בגידול של 89.2% לעומת רווח של 0.601 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסותיה של מאגמה ברבעון הרביעי של השנה הסתכמו ב 20.6 מיליון שקל, גידול של 45.3% לעומת הכנסות של 14.2 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2003.

בשנת 2004 רשמה החברה רווח של 2.9 מיליון שקל, גידול של אלפי אחוזים לעומת רווח של 46 אלף שקל בשנת 2003. סך הכנסות החברה בשנת 2004 הסתכמו ב-74.6 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 68.3 מיליון שקל בשנת 2003, עליה של 9.1%.

חברת מאגמה דיווחה על גידול ברווח גולמי הגולמי השנתי אשר הסתכם ב-29.3 מיליון שקל, זו עלייה של 15.7% לעומת רווח גולמי של 25.4 מיליון שקל בשנת 2003. הרווח התפעולי של החברה גדל בשנת 2004 בשיעור של 491.4% לסך של 3 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי של 512 אלף שקל אשתקד. ההון העצמי של החברה ליום ה-31 בדצמבר 2004 הסתכם ב-31.3 מיליון שקל.

מאגמה עוסקת בעיקר בייצור ושיווק של נרות דקורטיביים ומוצרים אחרים לעיצוב הבית. החברה מתרכזת כיום בשיווק מוצריה בעיקר לשוק ארה"ב, באמצעות חברת הבת LAVA הפועלת בארה"ב. פעילות השיווק לאירופה מתבצעת על ידי החברה מישראל. במהלך שנת 2001 המשיכה החברה בפיתוח מוצרי נרות חדשים וייחודיים, וכתוצאה מכך הגדילה את מכירותיה בפלח השוק של חנויות המתנות. בעקבות השתתפות החברה בתערוכות למתנות במהלך שנת 2002, ממשיכה החברה לקבל הזמנות מרשתות שיווק גדולות בארה"ב ובקנדה ומחנויות עצמאיות.

במחצית השניה של שנת 2001 הקימה החברה חטיבת ה-XPRESIONS, במטרה לפתח מוצרים לעיצוב הבית וחפצי נוי. החברה רואה בחטיבה זו תוספת חשובה לפעילותה העסקית, מאחר והיא מאפשרת לה להרחיב את היצע המוצרים שלה. במהלך שנת 2002 השלימה LAVA את הקמתם של שני קווי מוצרים חדשים שהתווספו למוצרי הנרות בהם התמקדה מיום הקמתה. קו המתמקד במוצרי עיצוב הבית וחפצי נוי, וקו המתמקד במוצרי נוי למטבח ולחדרי האמבטיה (בעיקר בקבוקי זכוכית הממולאים בפרטי נוי משומרים מן הצומח).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה