קיטון חד בהפסד השנתי של יבואנית קדבורי - כרמית
הרבעון הרביעי של כרמית בשנת 2004 נחתם בהפסד של 960 אלף שקל, מדובר בקיטון של 64.3% לעומת הפסד של 2.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסותיה של כרמית ברבעון החותם את 2004 הסתכמו ב-24.4 מיליון שקל, גידול של 11.5% לעומת הכנסות של 21.9 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2003.
בשנת 2004 כולה, רשמה החברה הפסד של 4.1 מיליון שקל, קיטון של 56.5% לעומת הפסד של 9.4 מיליון שקל בשנת 2003 . סך הכנסות החברה בשנת 2004 הסתכמו ב-84 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 89.1 מיליון שקל בשנת 2003, ירידה של 5.7%.
חברת כרמית דיווחה על גידול ברווח גולמי הגולמי השנתי אשר הסתכם ב 18.6 מיליון שקל, זו עלייה של 33.3% לעומת רווח גולמי של 13.9 מיליון שקל בשנת 2003. ההפסד התפעולי של החברה קטן בשנת 2004 בשיעור של 64.4% לסך של 3.1 מיליון שקל, לעומת הפסד תפעולי של i8.6מיליון שקל אשתקד. ההון העצמי של החברה ליום ה-31 בדצמבר 2004 הסתכם ב 19.9 מיליון שקל.
חברת כרמית עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות - בפיתוח, יצור, שיווק ויבוא מוצרי מתיקה לשוק המקומי וליצוא. הפעילות בשנת 2003 התמקדה בשני אתרים: אתר ראשל"צ (האתר המרכזי של החברה), הכולל מפעל ליצור ממתקים, מרכז הפצה ומשרדי הנהלת החברה, ואתר תרדיון, מפעל לייצור מוצרי דרז'ה ומרכז לוגיסטי לאזור הצפון.
לחברה ניתנה הזכות הבלעדית לשיווק והפצת מוצרי חברת CADBURY בישראל, שהינה יצרנית הממתקים מהגדולות בעולם, מוצרי CADBURY כוללים מותגים בינלאומיים ידועים ביניהם ניתן למנות: חפיסות שוקולד,חטיפים ועוד, והם ישולבו במגוון המוצרים הקיימים של כרמית.