קסראונד סיסטמס שלימה סיבוב גיוס של 6.5 מ' ד'

המשקיעים הנכבדים: בנצ'מרק קפיטל וגיזה ונצ'ר קפיטל. מטרתה של ספקית מערכות סיגנלינג (איתות) מתקדמות מבוססות פרוטוקול אינטרנט: לכבוש נתח שוק משמעותי מפתרונות ה-IP סיגנלינג. שוק שצפוי להגיע ב-08' ל-3 מיליארד ד'
שרון שפורר |

קסראונד סיסטמס (Xeround Systems), ספקית מערכות סיגנלינג (איתות) מתקדמות מבוססות פרוטוקול אינטרנט, השלימה סיבוב של 6.5 מיליון דולר מהמשקיעים בנצ'מרק קפיטל וגיזה ונצ'ר קפיטל.

מטרתה של קסראונד, מספרים בחברה, נותנת מענה לסוגיות עקביות השירות אשר עולות ממעבר מרשתות איתות SS7 לרשתות מבוססות פרוטוקול אינטרנט. לדברי קסראונד, היא פותרת את בעיות השלמות, האמינות והתיאום ברשתות הטלפוניה, הנובעות מהמעבר החד לטכנולוגיות חיוג אינטרנתי באיכות וכמות מסדר גודל ארצי.

בחברה מוסיפים, כי קסראונד סאונד, מוצר הדגל, משלב טכנולוגיות חדשניות בתחום הרישות ועיבוד הנתונים, לשם יצירת בסיס סיגנלינג המניב פשטות, מהירות, חסינות, וחלוקת עומסים במערכות הטלפוניה של הדור החדש.

מטרתה של קסראונד היא לכבוש נתח שוק משמעותי מפתרונות ה-IP סיגנלינג לספקי שירותי קול, נתונים ווידיאו, שוק המוערך על-ידי גרטנר ב-3 מיליארד דולר ב-2008.

מנכ"ל קסראונד, שרון ברקאי, אמר, כי "המימון יאפשר לקסראונד לבנות צוותים איכותיים של פיתוח, מכירות ושיווק, ולהתמקד בהבאת המוצר לשוק בתחילת השנה הבאה".

נחמן שלף, שהינו שותף בבנצ'מרק קפיטל, מסר, כי "אנו חושבים ששוק ה-VoIP צובר מומנטום, וכי קסראונד נותנת מענה לבעיות משמעותיות אשר עומדות בפני התעשייה, על מנת לעמוד ברמות השירות הנדרשות על ידי הצרכנים, בעת שהשוק הופך מרכזי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.