ארה"ב: המכירות הקמעונאיות עלו בפברואר ב-0.5%
אחרי עליה של 0.3% בחודש ינואר (לעומת ירידה של 0.3% בקריאה הראשונה) ובעוד קונצנזוס תחזיות האנליסטים היה לעליה של 0.6%
המכירות הקמעונאיות בכלכלה החזקה בעולם עלו אך במתינות בחודש פברואר - כך הראה דו"ח הממשל האמריקני, שפורסם כשעה טרם פתיחת המסחר בוול סטריט. כוכבות הדיווח הן דווקא התוצאות המתוקנות עבור המכירות הקמעונאיות בחודש ינואר.
המכירות הקמעונאיות עלו בחודש החולף ב-0.5%, אחרי עליה של 0.3% בחודש ינואר (לעומת ירידה של 0.3% בקריאה הראשונה) ובעוד קונצנזוס תחזיות האנליסטים היה לעליה של 0.6%. להוציא את כלי הרכב, עלו המכירות הקמעונאיות בפברואר ב-0.4%, אחרי עליה של 1% בחודש שקדם לו ובעוד האנליסטים ציפו לעליה של 0.8%.
את העליה במכירות החודש החולף הניעו מכירות מוצרי האלקטרוניקה, שטיפסוב-1.6%, מכירות המזון, שעלו ב-1.2% ומכירות הביגוד וההלבשה שנהנו מעליה בת 1.1%.