מנהל שוק הניידים של LG בעולם: אנחנו 10% בישראל

יוסי סרודי מח.י: לאחר ששנים נמכרו בישראל ניידי LG תחת מותגים אחרים - החליטנו לשים השנה דגש על התחום ולהפוך למותג מוביל - כשם שעשינו עם הפלזמה ומסכי המחשב
שי פאוזנר |

מכירות המחשבים הניידים שלנו בשנת 2005 יעברו את קו חצי המיליון. כך צופה טים יון, מנהל תחום ניידים בענקית המכשור האלקטרוני - LG, אשר הגיע לישראל לרגל אירוע ההשקה של ניידי ה-LG EXPRESS. החברה היוצגת בארץ על ידי קבוצת ח.י. מעריכה היום (ד'), כי היא הגיע לאחרונה לנתח שוק של 10% בתחום המחשבים הניידים בישראל.

הניידים החדשים שלה הם הראשונים בארץ בעלי פלטפורמת סונומה מלאה של אינטל - הדור החדש של טכנולוגיית הסנטרינו. לדברי יון, החליטה LG לשים השנה דגש על תחום הניידים, ולהפוך אותם למותג מוביל - כשם שעשתה עם טלויזיות הפלזמה ומסכי המחשב מתוצרתה.

לדברי החברה - סדרת ה-LG EXPRESS כוללת שלושה דגמים שמציעים בין השאר, גישה לאינטרנט אלחוטי באמצעות ערוץ דואלי.

"עד לפני שנתיים, היו בארץ ניידים רבים, שיוצרו על ידי LG, אך שווקו תחת שמות מותגים שונים. בשנתיים האחרונות אנו משווקים את הניידים תחת מותג LG בארץ, ותוך פרק זמן זה הגענו כבר לנתח שוק של 10%"., אמר יוסי סרודי, נשיא ומנכ"ל קבוצת ח.י. שהוסיף, כי "בחודשים האחרונים, מכירות הניידים של החברה קפצו ב-50 אחוז בממוצע לחודש, ולעיתים אף הכפילו את עצמם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה