ניפסון: גידול של 26% במכירות ברבעון ל-8.6 ליש"ט

עברה לרווח של 4 מיליון ליש"ט באוקטובר-דצמבר. החברה של פולאר הונפקה ביולי 2004 בבורסת ה-AIM בלונדון וגייסה כ-8.9 מיליון ליש"ט
שי פאוזנר |

חברת ניפסון, מקבוצת פולאר תקשורת סיימה את הרבעון הרביעי של שנת 2004 עם גידול של 26% במכירות לסך של 8.6 מיליון ליש"ט - ועם רווח נקי של 4 אלף ליש"ט לעומת הפסד של 0.3 מיליון ליש"ט בתקופה המקבילה אשתקד.

ניפסון הונפקה ביולי 2004 בבורסת ה-AIM בלונדון וגייסה כ-8.9 מיליון ליש"ט. תוצאות הרבעון הרביעי של שנת 2004 הצביעו על שיפור בכל סעיפי התוצאות והחברה מציינת, כי מגמת השיפור ניכרת גם ברבעון הראשון של שנת 2005, אף שהוא נחשב לחלש יחסית.

הגידול העיקרי בפעילות החברה ברבעון הרביעי של שנת 2004 נבע ממכירת ציוד הדפסה, שכלל מכירת שתי מערכות הדפסה חדשות. מכירות אלה גדלו ב-107% והסתכמו ב-3.2 מיליון ליש"ט. ההכנסות משירות וחלפים הסתכמו ברבעון זה ב-5.4 מיליון ליש"ט, גידול של 2%.

הגידול במכירות, הכנסת מוצרים חדשים ומהלכי התייעלות שביצעה החברה תרמוו לשיפור בריווחיות החברה ברבעון הרביעי. הרווח הגלמי הגיע לשיעור של 34% לעומת 31% ברבעון המקביל. הרווח התפעולי הסתכם ב-400 אלף ליש"ט לעומת הפסד של 300 אלף ליש"ט ברבעון המקביל.

רימון בן-שאול, יו"ר ניפסון צופה כי החברה תציג בשנת 2005 שיעורי רווחיות גבוהים יותר לאור מכירת המערכות החדשות, הגדלת ההכנסות מחלפים ושירות וכתוצאה מתוכנית ההתייעלות שהושלמה בשנה האחרונה.

את שנת 2004 סיימה ניפסון עם מכירות בהיקף של 28.5 מיליון ליש"ט לעומת 29.8 מיליון ליש"ט בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד הנקי צומצם ל-96 אלף ליש"ט לעומת הפסד של 3.3 מיליון ליש"ט אשתקד.

ניפסון דיגיטל עוסקת בייצור, פיתוח, מכירה ושיווק בינלאומי של מדפסות דיגיטליות המשמשות להדפסות מסחריות בשחור לבן, במהירות גבוהה, בסדרות קצרות או ארוכות, כאשר חלק מהמידע המודפס אינו משתנה. ההדפסה מתבצעת באמצעות טכנולוגיה ייחודית של הטבעה מגנטית, המאפשרת הדפסה על משטחים שונים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה