בזקכל: הכנסות שיא ברבעון ה-4 של 64.2 מ' ש'
חברת בזקכל, שהינה חברת הבת של בזק, דיווחה היום (ד') על רווח נקי של 3.5 מיליון שקל בשנת 2004 החולפת וזאת, אל מול רווח נקי של 1 מיליון שקל בלבד בשנת 2003 שקדמה לה ומול הפסד של 15 מיליון שקל בשנת 2002. הדו"חות הכספיים מצביעים גם על גידול שיא בהכנסה השנתית של 2004 לכ-233 מיליון שקל, לעומת 209 מיליון שקל ב-2003 - גידול של 12%.
באשר לרבעון הרביעי, דיווחה בזקכל על הכנסות שיא של 64.2 מיליון שקל, לעומת 55.5 מיליון שקל ברבעון המקביל, 2003, גידול של כ-16%. בשורה התחתונה הציגה החברה מעבר לרווח נקי של 800 אלף שקל, בהשוואה להפסד של כ-200 אלף שקל ברבעון המקביל, אשתקד. בבזקכל דגישים, כי הרווח הנקי כלל גם בונוס לעובדים בסך של 600 אלף שקל והוצאות חד פעמיות גבוהות (כ-800 א' ש') של קמפיין סוף שנה, קמפיין שיוחס כולו לרבעון הרביעי, כך שהרווח הנקי בטרולן של אלו מגיע לגובה של למעלה מ-2 מיליון שקל.
החברה אף הציגה שיפור ברווחיות התפעולית בשנת 2004, עת הציגה רווח תפעולי של 8.4 מיליון שקל, לעומת 3.8 מיליון שקל, אשתקד - גידול של 223%. ה-EBITDA לשנת 2004 הסתכמה ב-22 מיליון שקל, לעומת 14.4 מיליון שקל אשתקד - גידול של 53%.
מנכ"ל בזקכל, עופר פרי ציין, כי "חברת בזקכל ממשיכה במגמת הגידול רבעון שמיני ברציפות, זאת למרות התחרות ושחיקת המחירים. אסטרטגיית ההנהלה לצמיחת החברה ,כמו גם העברת החברה מעיסוק בתחומי תקשורת מסורתיים לפתרונות תקשורת חדשניים הכוללים כניסה לתחומים חדשים כדוגמת: IPT ,IP-VPN ,DATA, אבטחת המידע ובעיקר היכולת של בזקכל לשמש כאינגרטור המשלב את כל התחומים יחד, ביססו את מעמדה של החברה בתחום התקשורת העסקית. בין הגורמים להצלחה ולמגמת הגידול הנמשכת הם בעיקר הרחבת סל המוצרים, הגדלת ערוצי המכירה, התייעלות , תפעולית ולוגיסטית , עידוד המצוינות והטמעת התרבות העיסקית".
בבזקכל מספרים, כי מתחילת 2004 חל גידול של 26% במצבת הלקוחות ובתחום פרויקטי הפעלה רשמה החברה גידול של 70% בהכנסות. עוד הוסיף פרי, כי מתחילת השנה חל גידול של 10% בפעילות מחלקת המכירות ובכלל זה בסגמנט ה-IPT&DATA.
רו"ח אודי ניר, שהינו סמנכ"ל הכספים של החברה מסר, כי "תזרים המזומנים מפעילויות שוטפות של החברה הסתכם ב- 12.8 מיליון שקל לעומת 11.7 מיליון שקל אשתקד וזאת על אף התרחבות פעילות החברה וכניסה לתחומים חדשים".