גגג
סאן מיקרוסיסטמס מינתה השבוע את אבנט תקשורת קבוצת רד-בינת כמפיצה לקו מוצריה לשוק ה- SMB (Small Medium Business). אבנט צופה הכנסות של כ- 3 מיליון שקל בשנת 2005 ממכירת קו מוצרים זה בשוק המקומי. במסגרת ההסכם, תשווק אבנט את קו מוצרי החומרה והתוכנה של סאן המיועדים לארגונים קטנים ובינוניים.
קו מוצרי סאן אשר ישווקו בישראל על ידי אבנט יכלול שרתים ותחנות עבודה מבוססות שרתי AMD, תחנות קצה "רזות" ממשפחת Sun Ray, מערכת הפעלה Solaris-x86 , מוצרי Red Hat, Suse, מוצרי תוכנה לסביבה המשרדית כמו מוצרים ל? desktop, מוצרים לסביבת ג'אווה ופתרונות Grid. במסגרת מינוי זה תשווק אבנט את המוצרים למשווקים קטנים שרוצים להוסיף את מוצרי סאן לסל המוצרים הרחב שלהם.
בהמשך למינוי, תקיימנה שתי החברות אירוע הכרזה בתחילת מרץ על תחילת הפעילות המשותפת בתחום ה ? SMB. לאירוע המשותף יוזמנו משווקים וערוצי משנה אתם עובדת אבנט תקשורת והוא יעסוק בקו המוצרים החדש שישווק במשותף. מבין המשווקים שיגיעו לאירוע, ייבחרו אלה שיעבדו בשיווק קו מוצרים זה.
משה פרדו, מנכ"ל אבנט תקשורת: "היתרון של אבנט בתחום ה ? SMB כולל מאגר גדול מאוד של ערוצי משנה ומשווקים שעובדים באופן קבוע עם אבנט. לאבנט יכולות לתת למשווקים אלה ערכים מוספים כגון ערוצי presale (קדם מכירה), תמיכה במכירה ויעוץ טכני בבחירת פתרון ללקוח. באבנט אנשים שמבינים בשרתים, במערכות הפעלה ובשוק ה ? SMB וההפצה אליו. "אנו שמחים על מינוי חשוב זה כהמשך למגמה שלנו באבנט למקם עצמנו כמפיץ בעל ערך מוסף VAD)). המוצרים הללו של סאן, ישווקו על ידנו, כחלק ממגמה עולמית של חברות לפנות גם לשוק ה- SMB. אבנט, כמתמחה בשוק זה, היא השותף הטבעי להפצת פתרונות אלה בשוק המקומי".
דן טולדנו, מנהל שותפים עסקיים בסאן ישראל, אומר: "הוספת אבנט למערך ההפצה של סאן בישראל תחזק משמעותית את נוכחותנו בשוק. מעבר לשוק הארגוני בו אנו פועלים כבר שנים רבות, נגיע עתה גם אל שוק ה- SMB הצומח במהירות. על פי מחקרים רבים, מגזר זה ייהנה משעור הצמיחה הגדול ביותר בשנים הבאות, ופעילותה של אבנט בשוק זה, שהצלחתה מוכחת במגוון קווי המוצרים בהם החברה פועלת, תסייע לנו לממש את יעדינו העסקיים. אני בטוח ששותפינו הקיימים א.מ.ת מחשוב ותים, ייהנו גם כן מהסכם זה, היות והם יוכלו להשתמש ביכולות ההפצה המתקדמות של אבנט לשוק הישראלי".