יורוקום: נוקיה החזיקה אשתקד 60% משוק ה-GSM בארץ
אילן גרינבוים מנכ"ל יורוקום, נציגת Nokia בישראל הודיע היום במסיבת עיתונאים, כי החברה סיימה את שנת 2004 עם גידול של מעל 50% במכירות ונתח שוק של למעלה מ-60% בשוק הטלפונים הסלולריים בטכנולוגית ה-GSM. בשנת 2004 עמדו מכירות NOKIA בישראל על קרוב למיליון טלפונים סלולריים ב-11 שנות קיומה, מכרה יורוקום מעל 5 מיליון מכשירי NOKIA בישראל לדברי גרינבוים, "זהו מספר שיא בתולדות החברה ואנו גאים מאוד בהישג זה. הגידול הדרמטי שהשגנו במכירות המכשירים ב-2004 נובע מהיכולות שלנו לענות לכל הסגמנטים: צעירים, עסקי, אופנתי, נישות מיוחדות, חובבי משחקים, מאמצי חידושים וכו' ". על פי יורוקום, 2004 התאפיינה בשילוב של השקות מוצרים שונים שפונים לקהלים השונים בישראל, יחד עם מאמץ שיווקי ברמה האסטרטגית- ביסוס מעמדו של המותג NOKIA ברמת התדמית המשולב עם פרסום משותף ברמה הטקטית יחד עם המפעילים הסלולריים סלקום ופרטנר. גרינבוים סיפר היום לעיתונאים, כי ב-2004 הגדילה יורוקום NOKIA את תקציבי הפרסום והקד"מ לסכום שיא של מעל 5 מיליון דולר. "אין ספק" אמר גרינבוים, כי "לצד ההצלחה השיווקית עומדים היתרונות הגדולים של מכשירי NOKIA כשהקלף המנצח ברמה הפונקציונלית של המכשירים הינו קלות השימוש וממשק המשתמש הידידותי כל כך לצרכן". החברה מפרסמת היום, כי לפי מחקרים בלתי תלויים שנערכו על ידי NOKIA העולמית - נרשם אשתקד זינוק של למעלה מ-50% בהעדפת NOKIA בקרב הצעירים בישראל במהלך 2004. גרינבוים אמר היום, כי "הצעירים והנוער מהווים יעד אסטרטגי מספר 1 ב-NOKIA העולמית כמו גם בישראל. אסטרטגית ההתמקדות בצעירים במהלך שנת 2004 הביאה לזינוק". מנכ"ל יורוקום-נוקיה אומר היום, כי "המותג NOKIA התחזק מאוד השנה ומשלב בתוכו אישיות עסקית וידידותית למשתמש העסקי מחד, וטרנדיות, נועזות, צעירות ואופנתיות למשתמש הצעיר מאידך. על כל אלה שקדנו רבות במהלך 2004 ברמה התכנונית והשיווקית ואני שמח שהמחקרים והתוצאות בשטח מוכיחים זאת בגדול".