מדד אמון הצרכנים בארה"ב ברמה של 104 נקודות

ירידה, בהשוואה לפירסום המעודכן שקבע כי האמון עמד על 105.1 נקודות בינואר. כך לפי ה-Conference Board, המפרסם את המדד על פי סקר המבוסס על 5,000 צרכנים אמריקאים
אמיר כהן |

ה-Conference Board, פירסם את הקריאה הראשונית למדד אמון צרכני ארה"ב. לפי הפירסום עומד המדד על רמה של 104 נקודות בפברואר, נמוך ב-1.1 נקודות מרמה של 105.1 בינואר. רמת האמון בינואר, גבוהה ב-1.6 נקודות בהשוואה לפירסום הראשוני, שגרס כי אמון צרכני ארה,ב עמד על רמה של 103.5 נקודות, כך שיתכן וגם האמון בפברואר יתברר כגבוה יותר.

נציין, כי המדד עמד בטווח הציפיות. בשווקים מייחסים חשיבות למדד זה, שכן ניתן לאמוד את הלך הרוח בכלכלה המבוססת ברובה על הוצאות אזרחיה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה