ושלא ידפקו אותך... במחיר - הסקס מוכר באינטרנט

באתר P1000 מדווחים על זינוק בהיקף הגולשים למחלקת המכירות של מוצרי הסקס. 60 אלף מבקרים מדי חודש את הרוטטים, המקפצים, ומחלקת הסרטים המיוחדת שיש באתר
חזי שטרנליכט |

מכירות מוצרי הסקס באתר המסחר האלקטרוני P1000, תופסות תאוצה. "כמות המבקרים החודשית בקטגוריית הסקס עומדת על 60,000 בחודש לעומת כ-40,000 לפני כשנה." אומר מנכ"ל האתר, דני אלוביץ'. באתר P1000 כוללת קטגורית מוצרי הסקס כ-300 פריטים שונים המחולקים ל- 9 תתי קטגוריה שרובם אבזרים לנשים ( ויברטורים למיניהם, בובות מין, משחקי חברה מיניים ומגוון גדול של סרטי DVD ). כל המוצרים נשלחים בצורה דיסקרטית באמצעות דואר רשום על מנת לשמור על פרטיותו של הקונה. "המחזור הכספי של קטגוריה זו קטן יחסית (כמה עשרות אלפי שקלים בחודש) אך עם הרבה עניין מצד הגולשים אותו אנו מזהים לפי מספר הכניסות לקטגוריה." אומר אלוביץ'.

מנתוני P1000 עולה כי חתך הרוכשים של מוצרי סקס נפרש מגילאי ה- 20 עד גילאי 50+. הנתח העיקרי של הקונים הינו גלאי 30+ .

מנתוני P1000 עולה כי ההתפלגות בין נשים לגברים, הרוכשים מוצרי סקס, אינה אחידה: סרטים הם מוצר שנרכש אך ורק על ידי גברים ולעיתים נדירות כאשר אישה קונה סרט היא עושה זאת עבור גבר. אביזרי מין נרכשים ע"י שני המינים בחלוקה כמעט שווה. כאשר המוצרים הנשיים הם הנמכרים ביותר בשני המקרים.

בדרך כלל לקוחות שזו הפעם הראשונה קונים מוצרים קטנים וזולים, אך לקוחות חוזרים מוציאים גם סכומים גדולים על מוצרים איכותיים יותר.

מבדיקה השוואתית שעשו ב-P1000 עולה כי מחזורי הרכישה באינטרנט, של מוצרי סקס, קטנים הרבה יותר מהמחזורים בחנויות הסקס האמיתיות, אך למרות החדירה האיטית יש התקדמות ופתיחות רבה לנושא רכישה באינטרנט. המחירים באתרי האינטרנט זולים בשיעור משמעותי מהמחירים בחנויות.

כ-20% מהרוכשים מוצרי סקס מעדיפים ומעריכים את ערכו המוסף של האינטרנט המאפשר להם לשמור על דיסקרטיות ברכישה וכ-80% מעדיפים את ההמוניות שבתחנה המרכזית או חנויות במרכזי הערים הגדולות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה