אמון הצרכנים בארה"ב שוב עלה והיכה תחזיות
צרכני ארה"ב, אופטימיים. כך לפחות עולה ממד אמון הצרכנים, כפי שפורסם היום (ג). בדצמבר, קפץ האמון ל-102.4, רמה גבוה שהגיעה אחרי חודשי דישדוש רבים, בעיקר בתקופת הבחירות. בשווקים האמינו, כי בינואר "יתוקן" הזינוק של דצמבר, והאמון יעמוד על רמה של כ-101 נקודות.
כאמור, בשווקים התבדו. כפי שפורסם, האמון בינואר, לא ירד, להפך, הוא טיפס. אמון צרכני ארה"ב, נמצא על פי הפירסומים ברמה של 103.4 נקודות, עליה של 0.7 נקודות. עיקר העליה מיוחסת לשני נתונים.
הראשון, תחושות לגבי הטווח הקצר. אמון הצרכנים לטווח זה, זינק בינואר לרמה של 110.9 נקודות, זינוק של 5.2 נקודות. כמו כן, זו ניא רמת האמון הגבוה ביותר מזה כ-3 שנים. האמריקאים גם פחות פסימיים באשר למציאת עבודה. 20.7% סבורים כי יש עבודה בשפע, ו-24.7% סבורים כי קשה למצוא עבודה, זאת לעומת רמות של 19.4% ן-26.4% לנתונים אלו בהתאמה, בחודש דצמבר.