מבזק צרכנות: הישיר הראשון השיק אתר אינטרנט חדש
* רשת האופנה דן קסידי יוצאת בקמפיין סוף עונה בפריסה ארצית רחבה. "עד 50% הנחה על קולקציית חורף 05". את הקמפיין תוביל הדוגמנית מורן גרוס. הקמפיין בעלות של 300 אלף שקל.
* יבואנית מכוניות קאיה, מעניקה ללקוחותיה הרוכשים ריו עד סוף "הקרניבל בריו" הטבה בסך 10 אלף שקל הנחה ממחיר המחירון הנקוב של הרכב.
* החברות תים מחשבים, מערכות, וחברת טל- יד, יציעו שירות חדש בתחום טלפוניה לארגונים. הפתרונות מתבססים על טלפוניה מבוססת TDM וכן טלפוניית
* קבוצת ח.י, נציגת חטיבת האחסון של היטאצ'י, הכריזה בישראל על כונן Microdrive 1 אינץ' הקטן יותר מקודמו. כונני ה-Microdrive - עם קיבולות של עד 4GB - הם כוננים ממוזערים בסטנדרט ובפורמט כרטיסי הקומפקט פלאש המוכרים. * אסם השקיעה מיליון שקל בפתיחה מחודשת של מרכז המבקרים במפעל הבמבה בחולון. הביקור במרכז המבקרים החדש כולל צפייה בסרט אנימציה קצבי ומשעשע לילדים, אשר הופק בסגנון תכנית אירוח. במהלך התכנית מארח תינוק הבמבה את דמויות אסם המוכרות ברביקיו וגריל ויוצא לכתבות שטח, במסגרתן הוא מספר על מוצרי אסם השונים.
* משחקים שילדים אוהבים הינה ערכת משחקים המושקת בימים אלה במרכזי השירות של סלקום ברחבי הארץ ומיועדת לילדים בגילאי 3-8. הערכה כוללת: פאזל, דפי יצירה, מדבקות קלפים ומסגרת לתמונה ומטרתה, הענקת חויית שירות להורים ולילדים. הערכה, מחולקת לילדים המגיעים עם הוריהם למרכזי המכירה והשירות של סלקום על-ידי נציג חווית שירות יעודי.
* הישיר הראשון השיק בימים אלו אתר אינטרנט חדש, המאפשר ללקוחותיו לקבל את כל השרותים הבנקאיים בזמן אמת מכל מקום, בכל שעה, במינימום עלות ובמקסימום בטחון.