מבזק צרכנות: בקרוב יושק ערוץ ראשון מסוגו לפעוטות
* הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, מדווח כי למעלה מ-60% מבוגריו משתלבים בעבודה בשוק הפרסום, זאת על בסיס נתונים שרוכזו על ידי הבצפר, שפתח בימים אלה את המחזור השישי ללימודי תקציבאות, פלנינג ומדיה.
* חברת מיגדה, חברת אל-אופ וחברת יוניליוור בסטפודס הינם המפעלים המצטיינים בפעילות למען הקהילה בשנת 2004. מפעלים אלו יקבלו אותות הוקרה משר האוצר ומנשיא התאחדות התעשיינים.
* אינטרוויז, המיוצגת בישראל על ידי נס טכנולוגיות, הודיעה כי במהלך חודש נובמבר 2004 התקיימו פגישות, הדרכות וסמינרים מקוונים באמצעות מערכות אינטרוויז בזמן כולל של 10 מיליון דקות באמצעות VoIP. מדובר בכמות תעבורה הזהה ל-12 terabytes של נתונים.
* אסם מרחיבה את סדרת "עוגות הבית" הבחושות, ומשיקה 2 עוגות שכבות בטעמים: עוגת "קפה שוקולד אגוז" ועוגת "וניל פרי יער", פרי פיתוח ייחודי. העוגות הינן בעלות 3 שכבות שונות של מרקמים וטעמים. עוגת "קפה שוקולד אגוז" משלבת שכבת בצק פריך, קרם קפה, בצק בטעם שוקולד וקציפה בטעם אגוזים. עוגת "וניל פרי יער" משלבת שכבת בצק פריך, ריבת פרי יער, בצק בטעם וניל וקציפה בטעם פרי יער.
* ביום א' הקרוב יושק ערוץ בייבי, הערוץ הראשון מסוגו בעולם המיועד לתינוקות בגילאים 0 – 3, ישיק עונת שידורים חדשה הכוללת הפקות מקור לצד תכניות הרכש המובילות בעולם. לדברי מנהל התוכן של הערוץ, "ערוץ בייבי מטפח חבורת יוצרים ישראלים, המתמחה בהפקות איכות לגילאי 0-3 וניתן להיווכח בכך בסדרות המקור החדשות".