sap
צילום: טוויטר

SAP מעמידה מענק מלחמה מיידי לעובדיה בדרום ובצפון

חברת ההיי-טק תעמיד סיוע כספי מיידי לעובדיה שמתגוררים באזורי הלחימה;` החברה מצטרפת לאינטל שהודיעה אתמול על מהלך דומה לעובדיה בישראל
רוי שיינמן | (1)

חברות ההייטק נרתמול למען עובדיהן - ענקית ההייטק SAP הודיעה שתעניק מענקי סיוע לעובדיה המתגוררים בדרום ובצפון. במסגרת התוכנית שגובשה, תעניק החברה 6,500 שקל לכל עובד או עובדת ולכל בן משפחה של עובדים שנאלצו להתפנות מביתם, בדרום או בצפון, בהוראת פיקוד העורף ו-2,600 שקל לכל עובד או עובדת ובן משפחה של עובדים שגרים בטווח של עד 40 ק"מ מגבול עזה. לפי התכנית של SAP, עובדת נשואה עם שני ילדים, תזכה למענק בסך 26,000 ש"ח. 

"אנו עצובים מאוד על אובדן החיים הטראגי שחווה מדינת ישראל בימים האחרונים ומביעים את תמיכתנו העמוקה באלו שנפגעו. SAP מחויבת לתמוך בעמיתיה ובמשפחותיהם בישראל בתקופה זו", ציין כריסטיאן קליין, מנכ"ל SAP העולמית בחשבון הלינקדאין שלו.

בנוסף, ובמקביל למענק המלחמה לעובדיה, SAP תורמת 250 אלף אירו למד"א (כמיליון שקל) ומעניקה תרומה כספית נוספת לעמותת אלון ואלה, הפועלת לסיפוק צרכים מיידיים עבור משפחות מעוטף עזה. חברת SAP וועד העובדים שלה, רכשו סחורה חקלאית ישירות מחקלאים מאזור הדרום והעוטף ומהצפון בשווי של מאות אלפי שקלים. הסחורה החקלאית מחולקת כתרומה בין עמותות סיוע וארגונים המסייעים לתושבים המפונים ולחיילי צה"ל.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לא היה ראוי שאינטל תתרום כסף לכאלה שבאמת זקוקים ??? (ל"ת)
    אלכס 01/11/2023 20:42
    הגב לתגובה זו
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.